نسل سوم پیکاپ خشن تویوتا توندرا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خودروسازی ژاپنی تویوتا، پس از معرفی سه نسل از وانت فول سایز تویوتا توندرا Toyota Tundra، نسخه نوی از نسل سوم این پیکاپ را رونمایی نموده است که جزو سری Tundra TRD Pro خواهد بود و علاوه بر تغییرات نو، شاهد یک رنگ آمیزی مجذوب کننده هم خواهد بود.

نسل سوم پیکاپ خشن تویوتا توندرا

به گزارش خبرنگاران، تویوتا توندرا یک وانت است که در ایالات متحده به وسیله فراوری کننده ژاپنی تویوتا از سال 1999 فراوری می گردد. توندرا دومین پیکاپ تمام سایز بود که به وسیله یک فراوری کننده ژاپنی ساخته شده و اولین نمونه ای است که یک سازنده ژاپنی در ایالات متحده فراوری می نماید. این پیکاپ تا به امروز شاهد سه نسل بوده است؛ نسل اول از سال 1999 تا سال 2007 روانه بازار شد، نسل دوم از سال 2007 تا 2021 و تا به امروز فراوری شده است و اکنون سازنده ژاپنی میخواهد که نسل سوم این وانت محبوب و خشن را با رنگ و نمایی نوتر در سال 2022 روانه بازار ایالات متحده کند.

تویوتا توندرا 2022، با طراحی تهاجمی و جلو پنجره مشبک عظیم، شبیه بسیاری از پیکاپ های معمولی در ایالات متحده است، اما این موضوع در خصوص این وانت خشن ژاپنی صدق نمی نماید. اکنون رسماً اعلام شده است که تویوتا توندرا 2022 آینده در 19 سپتامبر 2021 راهی اولین نمایشگاه جهانی خودرو خواهد شد. در واقع، تویوتا تصمیم گرفته است تا پیش از افشای اطلاعات این خودرو به وسیله افشاگران، پیش نمایش نهایی این پیکاپ نو خود را در اختیار همگان قرار دهد و به همین علت این خودروساز تیزری تبلیغاتی از نسل سوم پیکاپ های خشن تویوتا توندرا را به نمایش گذاشت.

اکنون و بر اساس این تیزر تبلیغاتی ما می دانیم که برخلاف نسخه سفید قدیمی که در همان ابتدا تصاویر آن لو رفت، این Tundra TRD Pro آینده در رنگ نو و هیجان انگیزی، رنگ آمیزی شده است. به گزارش خبرنگاران، این تیزر بعلاوه حاوی عباراتی است که گویا از نظر تویوتا، برترین عبارت های در توصیف این خودروی نو است؛ تولد یک شکست ناپذیر، نسل بعدی اینجاست، یک قدرتمند بی رحم، بهره مند از فن آوری های پیشرفته بکسل برای مقابله با نیرو های زمین، تویوتا توندرا 2022 قدرتی است که نباید نادیده گرفته گردد. مهمتر از همه، این خودروساز زمان دقیق رونمایی را اعلام نموده است که روز یکشنبه 19 سپتامبر و در ساعت 21:00 خواهد بود.

با این حال و با وجود انتشار این تیزر، اطلاعات ما درباره تویوتا توندرا 2022، بجز طراحی و رنگ نارنجی بسیار اندک است. ما می دانیم که این پیکاپ دارای حالت های رانندگی متغیر خواهد بود، در حالی که سیستم تعلیق آن هم آشکار شده است، که در قسمت عقب تنظیم بدون برگ را نشان می دهد. تویوتا بعلاوه فضای داخلی را تاحدودی نمایان نموده است که نمایشگر اطلاعات و تفریح نو و شیشه عقب قدرتمند را نشان می دهد. بعلاوه از نظر ظاهر و ویژگی های آن، توندرای نو پیشرفت هایی را در منطقه ها مهم نشان می دهد. در خصوص مشخصات پیشرانه این خودرو، به نظر می رسد این تیزر یک موتور V6 را نشان می دهد که به احتمال زیاد 409 اسب بخار (304 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور فراوری می نماید.

تصاویر پیکاپ تویوتا توندرا 2022

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: فرارو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 14012

به "نسل سوم پیکاپ خشن تویوتا توندرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل سوم پیکاپ خشن تویوتا توندرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید