جدیدترین نیسان پاترول دنیا، غول ژاپنی با موتور هشت سیلندر، عکس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گجت نیوز نوشت: نیسان پاترول واریور مدل 2024 - Nissan Patrol Warrior یک شاسی بلند آفرودی است که نسبت به مدل معمولی، چند تغییر مجذوب کننده را پشت سر گذاشته.

جدیدترین نیسان پاترول دنیا، غول ژاپنی با موتور هشت سیلندر، عکس

نام نیسان پاترول در ایران، منطقه خاورمیانه و خصوصا کشورهای حاشیه خلیج فارس، با آفرود گره خورده است. این خودروها معمولا در کارگاه های تیونینگ شخصی، آفرودی می شوند و به دل کوه و جنگل می زنند. حالا نیسان با خودش فکر نموده که چرا خودمان مدل آفرودی را نسازیم؟ نیسان پاترول Warrior 2024 دقیقا از دل همین تفکر بیرون آمده است.

تغییرات نیسان پاترول واریور 2024 آفرودی

از فراوری نسل ششم نیسان، تقریبا بیش از 13 سال می گذرد و این خودرو از آن موقع تا به امروز، فقط چند فیس لیفت ساده را پشت سر گذاشته و اصلا تغییری ننموده است؛ یعنی به قدری خوب بوده که خود ژاپنی ها هم دوست نداشتند که به آن دست بزنند و خرابش نمایند. حالا خط مونتاژ نیسان پاترول در کشور استرالیا از این همه یکنواختی خسته شده و میخواهد تا بعضی چیزها را عوض کند.

در زیر این چهره زمخت، فقط یک نیسان پاترول مدل 2023 معمولی قرار گرفته است که کمی تغییر رنگ داده و کمی هم آفرودی تر شده. تغییرات نیسان پاترول واریور 2024 نسبت به مدل معمولی، از همان نگاه اول هم تعیین است.

قسمت جلو پنجره در این شاسی بلند آفرودی، تقریبا عوض شده و اکنون بیشتر از رنگ مشکی بهره می برد. بعلاوه با اضافه شدن کیت ارتفاع، این خودرو در حال حاضر 5 سانتی متر قد بلندتر شده است. لاستیک های آفرودی یوکوهاما Geolander A/T و رینگ های 18 اینچی با طرح دو رنگ را هم از قلم نیندازید.

بعلاوه در داخل کابین نیسان پاترول واریور آفرودی تازه، چند تغییر کوچک اعمال شده که تمام آن ها به تزئینات کابین مربوط می شوند؛ برای مثال، رودری ها و بخشی از کنسول میانی عوض شده است. بعلاوه در نمای عقبی می توانید یک مال بند تازه را هم پیدا کنید. در نهایت به اگزوزهای این خودرو می رسیم که یک فرق خیلی ریز با مدل استاندارد دارند و آن هم این است که به جای عقب، در زیر رکاب خودرو قرار دارند.

تعیینات فنی نیسان پاترول Warrior تازه

در زیر کاپوت این خودرو همچنان پیشرانه 8 سیلندر تنفس طبیعی با حجم 5.6 لیتر وجود دارد که می تواند نزدیک به 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک 7 سرعته AWD، به تمام چرخ ها ارسال کند.

بعلاوه قفل دیفرانسیل هم به روال سابق در محور عقبی وجود دارد. البته عرب های پولداری که دل آن ها پیش نیسان پاترول واریور 2024 گیر نموده، می توانند این خودرو را با 428 اسب بخار داشته باشند؛ فقط و فقط به لطف تیم تیونینگ نیسمو نیسان! در نهایت باید به شما بگوییم که نیسان پاترول به قدری منعطف است و با مالک خود راه می آید که حتی در نسخه معمولی هم توانایی آفرود کردن را دارد. اما اگر دوست داشته باشید که آن را حسابی آفرودی کنید، واقعا هیچ حد و مرزی وجود نخواهد داشت و می تواند جیب شما را خالی کند.

فعلا هیچ خبری در خصوص قیمت نیسان پاترول واریور 2024 منتشر نشده اما قیمت مدل معمولی از 50 هزار دلار آغاز می گردد و نهایتا به 60 هزار دلار می رسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 خرداد 1402 بروزرسانی: 17 خرداد 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 26954

به "جدیدترین نیسان پاترول دنیا، غول ژاپنی با موتور هشت سیلندر، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین نیسان پاترول دنیا، غول ژاپنی با موتور هشت سیلندر، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نیسان پاترول دنیا، غول ژاپنی با موتور هشت سیلندر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید