18 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپیس، در اوایل ماه جاری میلادی چین نام سومین دسته از فضانوردانی را گفت که به ایستگاه فضایی این کشور (تیانگانگ-3) سفر خواهند کرد.

18 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

البته پیش از این نیز چین نام 21 فضانورد را برای سفر به آزمایشگاه فضایی خود اعلام نموده بود. پیش بینی می گردد ایستگاه فضایی چین در سال 2022 میلادی عملیاتی گردد.

این گروه شامل 17 مرد و یک زن است که به طور دقیق از این تعداد 8 نفر خلبان نیروی هوایی ارتش چین هستند، 7 نفر به عنوان مهندس و محقق در ایستگاه فضایی فعالیت خواهند کرد و 4 فضانورد دیگر کارشناس محموله هستند که در ماموریت های فضایی پیشین چین حضور داشته اند.

پس از گزینش فضانوردان در یک امتحان کتبی در رشته هایی مانند فیزیک و شیمی، آموزش های مخصوص آنان شروع می گردد.

از سوی دیگر تمام قطعات این ایستگاه فضایی چینی طی 11 عملیات پرتاب موشک جداگانه به مدار زمین ارسال می شوند. به همین دلیل ساخت ماژول اصلی ایستگاه از سال آینده شروع می گردد.

چین تا کنون به طور موفقیت آمیز موشک لانگ مارچ 5 را آزمایش نموده و تصمیم دارد پس از آماده شدن موشک، از آن برای ارسال فضانوردان به فضا استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7546

به "18 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 فضانورد چینی به مدار زمین می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید