افزایش 50 درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش 50 درصدی بیماران سرپایی کرونا در منطقه ها دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

افزایش 50 درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

مهدی قلیان در گفت وگو با خبرنگاران و با اشاره به قرمز بودن شرایط کرونایی مشهد، اظهار کرد: میزان بستری ها در 24 ساعت گذشته در خراسان رضوی 238 نفر بوده و در حال حاضر مجموع بستری ها 775 نفر است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه هم 188 نفر است، ادامه داد: تعداد مرگ ومیرها در حال حاضر دو رقمی و کمتر از 20 نفر است، اما با توجه به اینکه میزان بستری ها رو به افزایش است، مرگ و میر هم در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شرح داد: بیماران سرپایی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به اواخر خرداد بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

قلیان درخصوص اعمال محدودیت های شهرهای قرمز در مشهد، اضافه نمود: از ابلاغ محدودیت ها اطلاعی نداریم، اما معمولا اینگونه است که رنگ بندی در روزهای چهارشنبه اعلام و اجرایی شدن محدودیت ها از شنبه هفته آینده انجام می شود. در شهرهای قرمز فقط گروه شغلی یک اجازه فعالیت دارند و بقیه گروه ها باید تعطیل باشند.

وی اضافه نمود: براساس آمار بستری در حال حاضر سوش غالب موارد بستری کرونای هندی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12633

به "افزایش 50 درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 50 درصدی بیماران سرپایی کرونا در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید