اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس با حضور مقامات کشوری اطلاع داد.

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، محمدهادی عسکری با اعلام این خبر اضافه نمود: چهارمین جشنواره ملی زن و علم جایزه مریم میرزاخانی روز شنبه 19 تیرماه امسال از ساعت 10 صبح در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده در این مراسم معاون اول رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده حضور خواهند داشت.

عسکری ادامه داد: به علت شرایط قرمز بیماری کرونا در تهران، این مراسم به صورت برخط و به وسیله صفحه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آپارات به نشانی http://aparat.com/farhangimsrt به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم قرار است در این مراسم از برگزیدگان در دو بخش بانوان فعال علمی در گروه های 6 گانه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، محیط زیست، هنر و معماری و هم بانوان دانشگاهی فعال در حوزه های اجتماعی، تجلیل به عمل آید.

رئیس کمیته برگزاری جشنواره ملی زن و علم اضافه نمود: در این جشنواره برای دومین سال متوالی، برگزیده جایزه پروانه فرزانه معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرد.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12909

به "اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه چهارمین جشنواره ملی زن و علم در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید