شرایط ورزشگاه انزلی گریه دار است، اسکوچیچ در دسترس ماست

به گزارش مجله وبلاگ فروش، محمد احمدزاده در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تداوم تعطیلات مسابقات فوتبال گفت: فعلاً که اتفاق جدیدی رخ نداده است. بازیکنان ما به همان شکل انفرادی تمرین می نمایند. ما از مسئولان شهری تقاضای انجام تمرینات گروهی داشتیم که به خاطر کرونا با این درخواست ما مخالفت شد به همین خاطر بازیکنان ملوان به شکل انفرادی تمرینات را انجام می دهند.

شرایط ورزشگاه انزلی گریه دار است، اسکوچیچ در دسترس ماست

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: آدم در این شرایط نمی داند چه کار کند و برنامه چیست. تکلیف نامشخص است البته خود فدراسیون هم در این زمینه مقصر نیست و نمی تواند تصمیم قطعی بگیرد. ما متوجه این موضوع هستیم.

احمدزاده گفت: البته فدراسیون فوتبال می تواند پیش بینی هایی داشته باشد؛ به عنوان مثال اگر شرایط برگزاری مسابقات تا فلان تاریخ فراهم نشد باید چه تصمیمی گرفته گردد. باید همفکری صورت بگیرد و پیش بینی هایی انجام گردد.

وی درباره مطرح شدن بحث 18 تیمی شدن لیگ برتر و صعود دو تیم برتر لیگ دسته اول به لیگ برتر گفت: خیلی ها معتقدند 16 تیم برای لیگ برتر فوتبال ما کم است. از نظر من هم 18 تیمی بودن لیگ معقول تر است. این نظر را خیلی وقت است که داده ایم و فکر می کنم شدنی هم باشد اما نه به این شکل الان دو تیم برتر جدول لیگ دسته اول به لیگ برتر بیاید.

سرمربی تیم ملوان در بخش دیگری از سخنانش راجع به احمددنیامالی نماینده انزلی در مجلس و حمایتش از تیم ملوان گفت: دنیامالی همواره از تیم ملوان حمایت نموده است حتی وقتی نماینده نبوده. او سال های سال به صورت مستقیم و غیرمستقیم هر کاری از دستش برآمده انجام داده است. حالا که نماینده مجلس شده فکر می کنم آسان تر می تواند به تیم یاری کند و به یاریش به ملوان خوش بینم.

احمدزاده اظهار کرد: فوتبال در انزلی در سال های اخیر به زیر صفر رسیده است. ورزشگاه انزلی گریه دار است. نمی توانم بپذیرم ورزشگاهی با این قدمت این طور اشک آور باشد. امیدوارم آقای دنیامالی به فکر زیرساخت های فوتبال انزلی هم باشد.

وی همچنین درباره صحبت های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه طلبش از ملوان می گیرد، گفت: باز خوب است که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و ما به او دسترسی داریم. شاید بتوانیم به وسیله فدراسیون برای حل مشکل حقوقی و شکایت اسکوچیچ از ملوان یاری بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4152

به "شرایط ورزشگاه انزلی گریه دار است، اسکوچیچ در دسترس ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ورزشگاه انزلی گریه دار است، اسکوچیچ در دسترس ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید