نمایشی با رنگ و بوی دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... اگرچه در ابتدا کمی گنگ است اما مخاطب در ادامه مبهوت نمایش می شود.

نمایشی با رنگ و بوی دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر

به گزارش نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... در سالن چهارسو به اجرا رفت؛ این نمایش فضایی مرتبط با دفاع مقدس داشت که مخاطب در ابتدای نمایش متوجه آن نمی شود.

دکور نمایش با الوار های چوب و شاخه های درختان و چند شیر آب طراحی شده بود و در وسط آن ها رادیویی کوچک به چشم می خورد، طراحی صحنه در نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... خوب و توانسته بود فضایی خاص و کمی هولناک را بسازد به طوری که تماشاگر در ابتدا با فضایی ترسناک روبرو می شود.

از نکات شاخص نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... بازی بازیگران بود. این نمایش دو شخصیت داشت: عظیم و سیمین که باید گفت این بازیگران تمام انرژی خود را برای ایفای نقش به کار بستند و مخاطب بازیگرانی را که غرق در نقش خود هستند را می بیند و حس می کند.

نمایش در ابتدا کمی گنگ است، و نمایش به گونه ای جلو می رود که گویا عظیم از چیزی می ترسد و حضور شخصی را در خانه حس می کند. سیمین دختر یکی از مغازه دار های محل و دوست دوران کودکی ساسان پسر عظیم است. عظیم حضور همسرش شوکت و پسرش ساسان را در خانه حس می کند و در عین حال هم می داند که آن ها در هواپیمای مسافربری ایرباس شهید شده اند.

موسیقی در این نمایش رکن مهمی دارد و گویا پیش از هر دیالوگی مخاطب را آماده می کند.

نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... با استقبال بی نظیر تماشاگران اجرا شد و توانست تا پایان اجرا مخاطبان را مبهوت خود کند.

نمایش کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین ... نوشته رضا گشتاسب و به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی روی صحنه رفته است.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از تاریخ 10 لغایت 20 بهمن ماه برگزار می شود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2715

به "نمایشی با رنگ و بوی دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشی با رنگ و بوی دفاع مقدس در جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید