مطهری: قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست، هیچ لیست مازادی نداشته و نداریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعات مربوط به نقل وانتقالات این تیم گفت، کادر فنی سرخپوشان هیچ لیست مازادی نداشته و ندارد.

مطهری: قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست، هیچ لیست مازادی نداشته و نداریم

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری پیش از ملاقات با پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: دوباره درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت می گویم. هیچ وقت خاطره آنها از روح و جسم ما بیرون نمی رود. در خصوص بازی فردا باید بگویم خودم نزدیک به سه سال مربی این تیم بودم. خیلی خوشحالم از اینکه می بینم جوانانی که ما آن موقع آوردیم الان در تیم پیکان بازی می نمایند. همواره پیکان آموزشگاه و بازیکنان پایه قوی داشته است. نمونه اش همین نادر محمدی که من از مقاومت آوردم و الان بهترین اوت انداز لیگ است.

وی در ادامه اضافه کرد: البته ما خودمان بهترین دفاع لیگ را داریم و همواره سعی کردیم سبک مان را به حریف دیکته کنیم. پس هیچ نگرانی از این بابت نداریم. علیرغم احترامی که برای پیکان قائلم، ولی آنها باید به تاکتیک ما فکر نمایند. پیکان تیم زحمتکش و دونده ای است. دست کم دریافت تیم هایی مثل پیکان تنبیه سختی را خواهد داشت و ما کادر فنی و بازیکنان به آن مطلع هستیم و می دانیم چطور باید از سبک بازی پیکان مراقبت کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان یادآور شد: باختی که ما به آلومینیوم دادیم درس های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعف مان خیلی حرفه ای کار کردیم و توانستیم آنها را رفع کنیم. در نهایت قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت، ولی ارزشمند ماست. مثل این می ماند که ما زودتر سوار آسانسور شویم و در این آسانسور با قهرمانی در نیم فصل، برای قهرمانی در خاتمه فصل دو، سه پله بالاتر از حریفان قرار می گیریم، اما باید حواس مان باشد دکمه را اشتباه نزنیم، چون آن وقت رقیب مان ما را پایین خواهند کشید. خیلی باید باهوش و باتمرکز بالا کار کنیم و بتوانیم قهرمانی نیم فصل را به طرفداران هدیه بدهیم و در خاتمه هم قهرمانی فصل که همان طبقه سی ام می گردد را به طرفداران تقدیم کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مطهری در خصوص تاکتیک تیم پیکان و اوت های بلند این تیم، توضیح داد: مربیان در فوتبال سبک های گوناگونی دارند و همه این سبک ها ارزشمند است و مربی با توجه به احتیاج و ابزاری که دارد سبک تیمش را انتخاب می نماید. سبک بازی پیکان بازی مستقیم و جمع کردن توپ های سوم به همراه اوت های بلند است. پیکانی ها این قابلیت را دارند و از آن استفاده می نمایند. ما برنامه ریزی خودمان را انجام دادیم و بررسی کردیم، ولی همانطور که گفتم تیم های حریف باید به بازیکنان عظیم و تاکتیک تیمی ما فکر نمایند.

وی درباره غیبت محمد نوری در ملاقات با پرسپولیس و مبتلا شدن این بازیکن به کرونا، گفت: امیدوارم همه ورزشکاران ما تن شان سالم باشد. از جمله نوری که از بازیکنان قدیمی و سابق پرسپولیس است. آرزوی سلامتی برای او می کنم و امیدوارم زودتر بازگردد و به تیم خوب پیکان یاری کند.

گفته می گردد سعید حسین پور و آریا عظیمر درخواست جدایی از تیم پرسپولیس را داده اند.، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: من می بینم در رسانه ها در خصوص لیست مازاد صحبت می نمایند. خواستم بگویم ما هیچ لیست مازادی نخواهیم داشت و نداریم، ولی بازیکنانی مثل حسین پور درخواست جدایی دادند و ما هم به خاطر اینکه بازیکن جوان و آینده داری است و بیشتر در شرایط بازی قرار بگیرد، به صورت قرضی با جدایی او موافقت کردیم و به باشگاه هم گفتیم فقط به صورت قرضی می تواند این بازیکن را از باشگاه جدا کند و فصل بعد به تیم بازگردد. این هم فقط به خاطر آن است که تجربه بیشتری کسب کند.

مطهری در ادامه نشست خبری در خصوص اینکه آیا امکان دارد کادر فنی پرسپولیس در ادامه فصل از بازیکنان جوان استفاده کند، گفت: ما از سیدجلال که کاپیتان و ستون تیم است گرفته تا آن جلو، هر کسی که با افکار کادر فنی کار کند و در تمرینات خودش را خوب نشان دهد، صد درصد از وجودش استفاده می کنیم. حالا این بازیکن 18 ساله باشد یا 38 ساله فرقی نمی نماید. بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه عظیمی کار می نمایند. بازیکنان در پرسپولیس باید جنگجو، سلحشور و مبارزه گر باشند و خودشان را به کادر فنی تحمیل نمایند. این فضا فراهم است، اما باید با توانایی فنی شان خودشان را اثبات و بازی نمایند.

مطهری در واکنش به طرح این موضوع که خط دفاعی پرسپولیس گلزن ترین خط دفاع لیگ است، بیان نمود: همه دیدند که در بازی هایی که ما انجام دادیم تیم مان به لحاظ تاکتیکی فوق العاده بازی کرد و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. زمانی که تیمی اینقدر موقعیت ایجاد می نماید، جای نگرانی نیست. شما باید زمانی نگران باشید که موقعیت ایجاد نمی کنید. ما باید از این موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم. ما باید تمرینات بهتری بگذاریم و بچه ها هم تمرکز بیشتری داشته باشند تا از موقعیت ها استفاده کنیم. در دو بازی گذشته سیدجلال گلزنی نموده است و این تقسیم کار در تیم ماست. همانطور که از خط جلو همه کار دفاعی را آغاز می نمایند. بنابراین همه در قالب یک وحدت تیمی کار می نمایند.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم پرسپولیس شرح داد: مصدوم ما فقط حسین کنعانی زادگان است که بعد از اتفاقات بازی با فولاد ذهن او کمی خراب شد و آن آسیب دیدگی برای وی به وجود آمد که فکر می کنم از هفته آینده بتواند با تیم کار کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 10235

به "مطهری: قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست، هیچ لیست مازادی نداشته و نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست، هیچ لیست مازادی نداشته و نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید