محله اراج صاحب پایگاه مدیریت بحران شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، چهارمین پایگاه مدیریت بحران منطقه یک با هدف خدمات رسانی سریع و بهینه به شهروندان به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه، در محله اراج افتتاح شد.

محله اراج صاحب پایگاه مدیریت بحران شد

به گزارش خبرنگاران، بافت فرسوده بعضی از محله های محدوده شمال تهران به علت وجود سه گسل اصلی و چند گسل فرعی می تواند در هنگام وقوع زلزله، با آسیب های فراوانی روبرو گردد. بعلاوه این محدوده به علت قرار گرفتن در کوهپایه شمال تهران با خطرات احتمالی دیگری چون وقوع طوفان، رانش زمین و ریز کوه به عنوان حوادث ثانویه پس از زمین لرزه دست و پنجه نرم می نماید. در چنین شرایطی، بهره برداری از یک پایگاه مدیریت بحران دیگر در شمال تهران گام موثری برای خدمات رسانی سریع و بهینه به شهروندان در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه است.

ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران سه پایگاه فعال در محله های ازگل، گلابدره و شهرک شهید محلاتی داشت که اکنون با افتتاح پایگاه اراج شمار پایگاه های مدیریت بحران این منطقه به عدد چهار رسیده است.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، در مراسم افتتاح این پایگاه گفت: پایگاه مدیریت بحران اراج در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و با زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع به بهره برداری رسید. ساخت این پایگاه که از سال 1392 شروع شده بود اکنون پس از ده سال با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان به ارزش قیمت روز به خاتمه رسید. بعلاوه برای 5 میلیارد تومان هم برای تجهیز پروژه هزینه شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 27394

به "محله اراج صاحب پایگاه مدیریت بحران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "محله اراج صاحب پایگاه مدیریت بحران شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محله اراج صاحب پایگاه مدیریت بحران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید