طراحی و اجرای آلاچیق با توصیه هایی ساده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، آلاچیق یک سازه مستقل و اغلب با سقف هشت ضلعی است. آلاچیق ها را می توان در بالای یک عرشه نصب کرد یا روی یک دال بتنی نصب کرد. برای نصب آسان می توانید کیت های آلاچیق را در مقدار ها و سبک های مختلف با پانل های دیواری و سقفی از پیش مونتاژ شده بخرید. تنها ایراد واقعی خرید کیت آلاچیق این است که بسیار گران هستند و ممکن است در هنگام تحویل آسیب ببینند.

طراحی و اجرای آلاچیق با توصیه هایی ساده

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

توصیه می کنیم برای پشتیبانی از عرشه و ساختار سقف، از پایه های 6×6 مداوم بهره ببرید. برای انجام این کار، برای پذیرش تیر عرشه و سربرگ سقف، باید پایه ها را جدا کنید. این شامل بریدگی زاویه ای است که به اتصالات تیرها اجازه می دهد تا روی پایه قرار بگیرند.

پس از قاب بندی کف عرشه، می توانید به نصب تیرهای هدر بین پایه ها برای حمایت از تیرهای سقف ادامه دهید. توصیه می کنیم از 2-2x10 بهره ببرید. مرحله بعدی ساخت یک توپی از قطعات 2x4 برای تشکیل مرکز سقف آلاچیق است.

هنگامی که جزء هاب را ساختید، می توانید به طور موقت آن را در مرکز هشت ضلعی قرار دهید. از اینجا می توانید آغاز به نصب تیرهای پشته از گوشه های تیر هدر تا هر سطح صاف توپی کنید. تیر پشته از 2-2x6s تشکیل شده است و یک اتصال دهانه پرنده را روی تیر هدر تشکیل می دهد. بعلاوه از چند برش میتر نسبتاً پیچیده در سطح بالایی استفاده می نماید تا به سقف شما اجازه دهد تا روی یک هشت ضلعی شیب دار صاف قرار گیرد.

با تمام تیرهای پشته متصل به توپی، می توانید قاب سقف را با اضافه کردن تیرهای معمولی که به وسیله دهانه پرنده بر روی تیر هدر متصل می شوند، تکمیل کنید. سپس با استفاده از کلاهک فاسیا 2x6 می توان انتهای دم های تیر را به هم گره زد.

مرحله آخر شامل گذاشتن غلاف روی چارچوب سقف و تکمیل سقف با کاغذ نمدی، کلاهک قطره ای و زونا است. تقاطع های بین قسمت های سقف باید به وسیله یک کلاهک پشته پوشانده گردد.

آلاچیق ها را می توان با استفاده از انواع تزئینات، صفحات، مصالح سقف داخلی و یک گنبد تزئینی برای درپوش سقف به خاتمه رساند.

منبع: decks.com
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4987

به "طراحی و اجرای آلاچیق با توصیه هایی ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و اجرای آلاچیق با توصیه هایی ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید