عمویی: بنگلادش شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا را نداشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، عضو تیم ملی تیروکمان دررشته کامپوند مردان پس از ناکامی در رقابت های قهرمانی آسیا بنگلادش گفت: با وجود این که خود را برای کسب مدال طلای تیمی کامپوند آماده نموده بودیم، اما آب و هوای بنگلادش به حدی کثیف و شرایط نامناسبی داشت که تمرکز کافی برای تیر زدن نداشتیم.

عمویی: بنگلادش شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا را نداشت

برای سفر با تور پوکت فروردین همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

یاسر عمویی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در بنگلادش تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودیم و رکوردها در حدی بود که به دنبال کسب مدال طلای انفرادی و تیمی کامپوند بودیم اما شرایط آب و هوای بنگلادش به حدی کثیف و نامناسب بود که از همان ابتدای ورود به این کشور مریض شدیم و حتی توان تیر زدن نداشتیم.

وی گفت: تصور نمی کردم با چنین شرایط بد آب و هوایی در بنگلادش روبرو شویم. ما قبل از اعزام به این تورنمنت با توجه به رکوردهایی که در تمرینات به ثبت رسانده بودیم، خود را برای کسب عنوان قهرمانی در این بازی ها آماده نموده بودیم. حتی فکر می کردیم رکوردار آسیا شویم، اما متاسفانه شرایط به گونه ای بود که تمرکز کافی برای تیر زدن نداشتیم و به دلیل ضعف شدید بدنی حتی نتوانستیم تا یک هشتم صعود کنیم.

عضو تیم ملی تیروکمان ادامه داد: به جز شرایط بد آب و هوایی متاسفانه از نظر غذا نیز به خاطر این که آشپز همراه تیم نبود، شرایط خوبی نداشتیم و تیم به خاطر ضعف بدنی حتی در مرحله مقدماتی نتوانست به امتیازات خوبی دست پیدا کند. در حقیقت بدترین میزبانی بود که از سوی بنگلادش شاهد بودیم.

عمویی در انتها اعلام کرد: تصمیم داشتم بعد از قهرمانی آسیا در بنگلادش از تیم ملی تیروکمان خداخافظی کنم، اما در بنگلادش متوجه شدیم با تصمیم کنفدراسیون تیروکمان آسیا، کامپوند در بخش تیمی و میکس مسئله ای برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی را ندارد. به هر صورت سعی دارم ابتدا با قدرت در انتخابی تیم ملی شرکت کنم و سپس خود را برای جاکارتا آماده کنم تا حضور قدرتمندی در این بازی ها داشته باشم.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1980

به "عمویی: بنگلادش شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمویی: بنگلادش شرایط خوبی برای میزبانی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید