عدم توافق بر سر نخست وزیر عراق ننگ آور است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در توییتر نوشت: توافق نکردن گروه های سیاسی بر سر نامزد نخست وزیری برای دوره ای محدود طبق قانون اساسی به رغم چالش ها و خطرات فرا روی کشور و ملت به خصوص به دلیل شیوع ویروس کرونا که یک اپیدمی جهانی اعلام شده و اینکه این توافق نکردن به دلیل خواسته های بعضی گروهها است، امری ننگ آور بوده و دال بر بی توجهی به منافع ملی کشور است.

عدم توافق بر سر نخست وزیر عراق ننگ آور است

این چهره مقاومت عراق تاکید نمود: به لحاظ دشواری مشخص نخست وزیری مورد توافق معتقدیم باید گروه های سیاسی به یک شبه اجماع یا اجماع بیشتر برسند در غیر این صورت در شرایط کنونی بهترین کار این است که رئیس جمهوری عراق و نخست وزیر طبق ماده 61 و 9 قانون اساسی از مجلس بخواهند حالت فوق العاده اعلام کند. این موضوع اختیارات استثنایی به دولت کنونی می دهد که می تواند به وسیله آن به وظایف خود در برابر تهدید ویروس کرونای جدید (کووید 19) و بحران مالی که کل ملت از آن رنج می برند، عمل کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3322

به "عدم توافق بر سر نخست وزیر عراق ننگ آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم توافق بر سر نخست وزیر عراق ننگ آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید