ساماندهی خانه های بوم گردی در زنجان انجام می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: ساماندهی خانه های بوم گردی گام مثبت و موثری در تقویت گردشگری استان است.

ساماندهی خانه های بوم گردی در زنجان انجام می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

امیر ارجمند روز آدینه 16 خرداد 99 گفت: با ساماندهی 80 خانه بوم گردی در سطح استان، رعایت استانداردها، شرایط ایمن و مناسب برای اقامت گردشگران مورد آنالیز دقیق قرار گرفته است تا صنعت گردشگری در این استان سامان یافته تر گردد.

ارجمند گفت: تنوع تعداد واحدهای بوم گردی در زنجان موجب توسعه ظرفیت های گردشگری شده است. با ساماندهی این خانه ها، تقویت زیرساخت های گردشگری در روستاها، توسعه کسب وکار مرتبط با گردشگری و ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان انجام می گردد.

او توضیح داد: با رونق بوم گردی مردم نقاط مختلف کشور و جهان می توانند از فرهنگ، آداب و رسوم و آیین های بکر و دست نخورده مناطق مختلف، غذاهای سالم و طبیعی، نحوه فعالیت روستاییان، صنایع دستی زنان و مردان روستانشین و مناظر طبیعی زیبا و دیگر جاذبه های گردشگری این مناطق بهره مند شوند و با اشاره به رشد واحدهای اقامتی بوم گردی در حال حاضر در شهرستان زنجان، خدابنده و ابهر، تا به امروز بیش از 120 اقامتگاه بوم گردی برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران فعال در زنجان مهیا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان اضافه نمود: با راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی و تنوع بالای آنها در مسائلی از قبیل هزینه، طراحی، کاربری، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی زمینه مناسبی برای معرفی جاذبه های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، طبیعی، تاریخی و مالی مناطق مختلف استان در فراهم شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4497

به "ساماندهی خانه های بوم گردی در زنجان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی خانه های بوم گردی در زنجان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید