شما می توانید این آلاچیق را بسازید!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، این یک کار بزرگ است اما خیلی پیچیده نیست - فقط وقت بگذارید و عجله نکنید. اگر می توانید یک میز از Ikea جمع آوری کنید، احتمالاً می توانید آن را بسازید. درست مانند ساختن 20 میز و سپس وصل کردن همه آنها به یکدیگر. غیر ممکن نیست اما زمان زیادی می برد.

شما می توانید این آلاچیق را بسازید!

جهت دریافت خدمات آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

من فقط در حد متوسط "دستی" هستم و خودم آن را در طول سه روز با کمکی جزئی ساختم (کشیدن قطعات، صاف نگه داشتن تیرها در حین سفت کردن پیچ ها، و غیره). و یک 9 فوت 2×4) در روز آخر برای کمک به قرار دادن سقف.

در پایان ما با این آلاچیق هیجان زده هستیم و همه کسانی که آن را دیده اند تحت تأثیر نتایج قرار گرفته اند. حتی یکی از دوستان پیمانکار گفت که برای ساختن آن با همین هزینه فقط برای خرید قطعات مشکل خواهد داشت!

چند نکته از تجربه من:

+ تقسیم آن به مشاغل کوچکتر به مدیریت پذیرتر شدن پروژه کمک کرد. روز 1، من سخت افزار را به کیسه های برچسب دار جدا کردم، پایه ها را ساختم و تیرهای کوتاه و بلند را مونتاژ کردم (4 ساعت، مراحل 1-4.) روز دوم، حدود 80٪ از چهار پانل سقف را مونتاژ کردم (7 ساعت، مراحل 7). -15.) روز 3، پانل های سقف را تکمیل کردم و سپس پایه ها را ایستادیم، چارچوب را مونتاژ کردیم و سقف را نصب کردیم (در کل 9 ساعت).

+ اگر هنوز عصبی هستید و می‌خواهید افراد حرفه‌ای را استخدام کنید، تیرها، تیرها و چارچوب‌های سقف را خودتان بسازید. این کار حمل و نقل سنگین را به خدمه استخدامی واگذار می‌کند، اما می‌توانید با انجام مراحل وقت‌گیر خود، مقداری دلار صرفه‌جویی کنید. همچنین قبل از اینکه به شخصی برای حضور در سایت پول پرداخت کنید، متوجه خواهید شد که آیا هیچ قسمتی را گم کرده اید.

+ من دستورالعمل ها را عالی دیدم، اما باید هر مرحله را با دقت بخوانید. چند مورد وجود دارد که به عنوان مهم ذکر شده است و آنها آن را معنی می کنند! مانند مبلمان Ikea نیست که آنها استفاده از عینک برای چرخاندن پیچ را توصیه می کنند. اگر Yardistry چیزی را در دستورالعمل‌ها توصیه می‌کند، آن را جدی بگیرید.
برای درک کامل اندازه‌گیری‌ها و محدوده پروژه، از قبل دستورالعمل‌های آنلاین را بررسی کنید. برخی از ویدئوها را در یوتیوب از روند مونتاژ تماشا کنید.

+ به نظر می‌رسد بسیاری از بررسی‌های بد درباره قطعات گمشده/آسیب دیده/منحرف شده یا مشکلات مربوط به تحویل شکایت دارند. خوشبختانه من هیچ یک از این مشکلات را نداشتم، اما شاید این فقط شانس قرعه کشی بود. من چند تیر داشتم که کاملاً صاف نبودند، اما وقتی آنها را با پیچ و مهره به هم می‌بستم تا یک قطعه بلند درست شود، همه چیز صاف می‌شد. در مورد تعدادی از تکیه گاه های سقف هم همینطور - من زوایای را با یک T-square بررسی کردم و قبل از بستن پیچ آنها را در موقعیت خود فشار دادم.

+ داخل پست ها را برای قسمت های بیشتر بررسی کنید و برای اطمینان از چراغ قوه استفاده کنید!
اگر در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید سؤالی دارید، توقف کنید و آن را جستجو کنید. تعداد زیادی ویدیوی مفید از DIYers و سازنده به صورت آنلاین وجود دارد. من نمی‌توانستم بفهمم که چگونه نوار هوا را بر روی ریل‌های سقف نصب کنم، اما تماشای آنلاین ویدیو بلافاصله آن را پاک کرد.

+ سخت افزار را از قبل جدا کنید: همه پیچ ها و پیچ ها را به کیسه های زیپلاک بزرگ منتقل کنید و آنها را به وضوح برچسب بزنید. شما نمی خواهید پیچ ​​ها را از کیسه های کوچک بیرون بکشید، زیرا در تلاشید تا بسازید و خطر از دست دادن آنها را دارید زیرا موارد اضافی بسیار کمی وجود دارد. دستورالعمل ها ادعا می کنند 236 عدد از پیچ های سقف شش گوش - من در نهایت با یک پیچ باقی مانده بودم. چند کاسه مغناطیسی برای نگه داشتن پیچ ها و جلوگیری از ریختن یا گم شدن پیچ ها تهیه کنید.

+ کیفیت پیچ ها عالی بود. از حدود 1000 پیچ و پیچ موجود، من فقط یک مورد با نقص پیدا کردم (سوراخ مربع کمی با رنگ پر شده بود، اما هنوز توانستم آن را بچرخانم) و فقط یکی دیگر را شکست (چون در یک پیچ سوراخ می شد. از قطعه دیگری می آمد و وقتی سعی کردم آن را به زور فشار دهم، سر پیچ جدا شد.)

+ یک محوطه باز و مسطح برای ساخت و ساز داشته باشید. من خودم را در حیاط جلو و راهرو ساختم و سپس قطعات را برای مونتاژ نهایی به حیاط پشتی منتقل کردم. من می‌توانستم هر قطعه مونتاژ شده‌ای را خودم حمل کنم، به جز پانل‌های سقف بزرگ (هنوز آنقدر سنگین نیست، اما بهتر است یک کمکی داشته باشم تا به آنها آسیب نرساند.)

+ اگر هوا گرم است، سایه ای برای کار داشته باشید! چند پله آخر که پشت بام است، زیر پوشش هستند، اما برای هر چیز دیگری در فضای باز هستید. اگر بتوانید به معنای واقعی کلمه خونسرد بمانید، به جلوگیری از ناامیدی کمک می کند و وقت خود را صرف می کند!
پانل های سقف و سایر قطعات فلزی را در جعبه و دور از حرارت نگه دارید تا زمانی که آماده استفاده از آنها شوید.

+ پست ها توخالی با یک مرکز باز 4×6 اینچی هستند. فضای زیادی برای اجرای سیم کشی به بالا، و تیرها فضای زیادی برای نصب روشنایی و اجرای کابل ها در زیر پوشش دارند. ما در حال نصب یک پاسیو جدید بودیم، بنابراین یک برقکار یک مجرا را از فضای خزنده ما، از طریق فونداسیون، و درست به نقطه ای که یکی از ستون ها می رفت، عبور داد (برای اطمینان از مکان مناسب، اندازه گیری دقیق زیادی انجام داد! ) اکنون روشنایی، پریزها و یک پنکه سقفی در آلاچیق خود داریم و به نظر می رسد شگفت انگیز است - فوق العاده تمیز و بدون سیم های ناخوشایند منتهی به خانه. (من همچنین کابل های بلندگو و شبکه را اجرا کردم تا در آینده به آنها نیاز پیدا کنم.)

انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2329

به "شما می توانید این آلاچیق را بسازید!" امتیاز دهید

2 کاربر به "شما می توانید این آلاچیق را بسازید!" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما می توانید این آلاچیق را بسازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید