ربات هایی که شما را شگفت زده می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دنیای انسان ها به زودی شاهد حضور پررنگ ربات هایی خواهد بود که با استفاده از هوش مصنوعی بسیاری از مسئولیت ها برا برعهده خواهند گرفت.

ربات هایی که شما را شگفت زده می نمایند

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، جهانی به سمتی حرکت می نماید تا چند سال آینده بیشتر کار ها به ربات ها واگذار خواهد شد. امروزه ربات ها توانایی انجام کار های انسانی را دارند خصوصا در بخش های کارخانه ای و تولیدی که احتیاج به دقت و هوشیاری بالا است وجود ربات سراعت کار را بالا برده و از میزان حوادث ناشی از کار کم می نماید.

از سوی دیگر یکی از بیشترین تلفات انسانی در جنگ ها رخ می دهد و بعضی شرکت های بزرگ در حال ساخت ربات سرباز هستند. یا تصور کنید به دلیلی یک انسان اندام های حرکتی خود را از دست داده و به یاری دیگران احتیاج دارد، اما یک بازوی الکتریکی یا جایگاه های مخصوص که به هوش مصنوعی مجهز شده اند به فریادشان می رسد.

در ماه های پایانی سال 2019 فیلمی از 8 اختراع رباتیک بشر ارائه شده که شما را شگفت زده خواهد. در دو بخش می توانید این ربات ها را ببینید.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 931

به "ربات هایی که شما را شگفت زده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات هایی که شما را شگفت زده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید