رایزنی معاون دبیر کل حزب الله با سفیر روسیه در لبنان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در جریان ملاقات با الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان به موضع گیری درباره اوضاع سیاسی لبنان پرداخت.

رایزنی معاون دبیر کل حزب الله با سفیر روسیه در لبنان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی از تمایل حزب الله بر مامور شدن فردی برای تشکیل کابینه و تشکیل آن که مورد حمایت گسترده گروههای سیاسی مجلس لبنان باشد، اطلاع داد و بر ضرورت همدلی لبنانی ها برای نجات این کشور تاکید نمود.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: تشکیل دولت وحدت ملی یا مشابه آن سبب تقویت توان و تحمل مسئولیت پذیری همه برای ساخت لبنان می گردد. تجربه ثابت نموده است که بیشتر کسانی که ساز مخالف می زنند به این دلیل است که نماینده ای در دولت ندارند و در راستای مانع تراشی در راستا دولت و تحریک کشورهای خارجی برای عدم یاری به لبنان و نیز به اقدامات تحریک آمیز برای شکست دولت روی می آورند و همه اینها به سبب عدم مشارکت آنهاست.

شیخ نعیم قاسم اضافه نمود: پس بهتر است که همه در صورت امکان حضور داشته باشند. باید دید طی روزهای آینده چه رخ می دهد؛ اما دولت در لبنان باید به ماموریت های بزرگی که کشور به آن احتیاج دارد، روی آورد.

زاسپکین هم گفت: فضای حاکم بر این ملاقات بسیار خوب بود و این نمایانگر پیشرفت در روابط میان روسیه و حزب الله طی سالیان اخیر است. این روابط بسیار مهم و مثبت است. این در هنگام مبارزه مشترک ضد تروریسم در کشور دوست تقویت شد و در نتیجه تلاشهای ارتش سوریه و متحدانش در محور مقاومت و روسیه اوضاع در سوریه تغییر پیدا کرد و بهتر شد و اراضی آزاد شد و حاکمیت سوریه احیا شد.

وی گفت: ما این همکاری را ادامه خواهیم داد تا ماموریت غلبه بر تروریسم به طور نهایی کامل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6769

به "رایزنی معاون دبیر کل حزب الله با سفیر روسیه در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی معاون دبیر کل حزب الله با سفیر روسیه در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید