راهنمای انواع تورهای اتوبوسی رم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تورهای اتوبوسی رم

اگر بدون تور و به تنهایی به رم پایتخت ایتالیا سفر می کنید، می توانید تورهای اتوبوسی رم را برای بازدید از جاذبه های توریستی شهر رم خریداری کنید. در این شهر شرکت های بسیاری به ارائه چنین خدماتی به توریست ها می پردازند. زمانی که برای سفر به رم بلیط هواپیما می خرید یا هتل رزرو می کنید، می توانید با خیالی آسوده به این شهر سفر کنید، چرا که برای گشت گذار در آن، تنها کافیست یکی از تورهای اتوبوسی و توریستی شهر رم را بخرید. در این مطلب خبرنگاران شما را با انواع تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف رم آشنا می کنیم. مسیرها و شرایط هر یک را به شما معرفی می کنیم و در نهایت برایتان از مزیت های هر یک می گوییم تا بهتر بتوانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید.

راهنمای انواع تورهای اتوبوسی رم

تورهای اتوبوسی رم

در میان تورهای اتوبوسی رم، 5 شرکت و کمپانی، اتوبوس های دو طبقه برای شما گردشگران ارائه می دهند. تمام این اتوبوس ها، جزو تور روزانه بوده و از بسیاری از جاذبه های مشهور رم عبور می نمایند. با این حال می توانید تورهای شبانه بسیاری نیز در این شهر تاریخی و باستانی پیدا کنید. جاذبه هایی که تورهای اتوبوسی رم از آن ها می گذرند را در زیر مشاهده خواهید نمود:

  • خیابان مارسالا (Via Marsala)
  • باسیلیکای سانتا ماریا ماجوره (Santa Maria Maggiore)
  • کلوسئوم و رم باستان (Colosseum and Ancient Rome)
  • سیرکو ماکسیمو (Circo Massimo)
  • پیازا ونیزیا و پانتئون (Piazza Venezia ,Capitoline Museums, Pantheon)
  • شهر واتیکان (Vatican City)
  • فواره های تروی (Trevi Fountain)
  • میدان (پیازا) باربرینی (Piazza Barberini) برای دیدن پله های اسپانیایی و ویلا بورقس

در روزهای تعطیل به دلیل شلوغی میدان فواره های تروی و میدان باربرینی، تورهای اتوبوسی رم در این دو ایستگاه نمی ایستند و شما باید حدود 10 تا 15 دقیقه به سمت این جاذبه ها، پیاده روی کنید.

تور اتوبوسی بیگ باس رم

شرکت بیگ باس در تمام اروپا و جهان مشهور است و از جمله شهرهایی که به شما گردشگران خدمات رسانی می کند، شهر تاریخی رم است. در میان تورهای اتوبوسی رم که برایتان معرفی خواهیم نمود، این اتوبوس ها در 10 ایستگاه توقف خواهند داشت. تور روزهای آخر هفته آن متفاوت از تور روزهای هفته است. اینترنت وای فای خواهید داشت و راهنمای صوتی با 10 زبان زنده جهان دراختیارتان قرار می گیرد. اتوبوس ها هر 10 تا 20 دقیقه به ایستگاه ها می رسند. ساعت حرکت اتوبوس ها از ساعت 058:30 یا 9 صبح بسته به ماه های گرم یا سرد سال آغاز شده و در نهایت در ساعات 5 الی 7 عصر سرانجام می یابد.

هر بلیت اتوبوسی که می خرید تا زمانی که سوار اتوبوس ها نشده اید، تا 6 ماه اعتبار دارند. هر زمان که به یکی از اتوبوس های بیگ باس سوار شوید، اعتبار بلیت آغاز شده و بسته به نوع بلیت (1 روزه، 2 روزه و 3 روزه) اعتبار دارد. اگر به صورت آنلاین بلیت خود را خریداری کنید حدود 10 درصد تخفیف خواهید گرفت. در تورهای اتوبوسی رم جدای از جاذبه های مرکز شهر، می توانید به دیدن دخمه و کلیسای سن سباستیانو (the Catacombs & Church of San Sebastiano)، ویا آپیا آنتیکا (Via Appia Antica) و حمام های کاراکالا (the Baths of Caracalla) بروید. ضمناً با خرید این تور، می توانید از 4 تور پیاده روی رایگان به همراه راهنما در مناطق توریستی رم همانند واتیکان و باسیلیکای سنت پیترز، پانتئون و پیازا ناوونا، رومن فوروم و کلوسئوم و در نهایت میدان باربرینی و پله های اسپانیایی بهره مند شوید.

  • قیمت تور یک روزه برای بزرگسال: 28.80 یورو
  • برای بچه ها 5 تا 15 ساله: 18.90 یورو
  • قیمت تور 2 روزه برای بزرگسال: 35.10 یورو
  • برای بچه ها 5 تا 15 ساله: 22.50 یورو
  • قیمت تور 3 روزه برای بزرگسال: 43.20 یورو
  • برای بچه ها 5 تا 15 ساله: 29.70 یورو

تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف رم

از بهترین مجری های تورهای اتوبوسی رم است که جدای از امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان و فایل صوتی راهنمای جاذبه ها، بسته های تور مختلفی را نیز به شما ارائه می دهد. بلیت اتوبوس های هاپ آن هاپ آف رم، برای 24 ساعت، 2 ساعت و 72 ساعت به فروش می رسند. اگر فکر می کنید که در طول یک روز نمی توانید تمام جاذبه های رم را ببینید، پس حتما تورهای چند روزه رم را خریداری کنید. اولین ساعت حرکت اتوبوس ها، 9 صبح بوده و آخرین اتوبوس در ساعت 5 بعد از ظهر حرکت می کند. در ماه های تابستان این ساعت به 7 شب تغییر می کند.

اتوبوس ها، هر 15 دقیقه به ایستگاه ها می رسند. همچنین می توانید بلیت الکترونیکی خود را، در گوشی همراه به راننده نشان دهید. اگر تورهای دو روزه این شرکت را خریداری می کنید می توانید بلیت ورودی جاذبه های مشهور رم را نیز به همراه آن دریافت کنید. در زیر بسته های تور دو روزه اتوبوس های هاپ آن هاپ آف رم را ببینید.

  • بسته های تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف رم

اگر تور اتوبوسی هاپ آن هاپ آف رم را برای بازدید از جاذبه هایی همانند سنت پیترز، موزه های واتیکان، کلوسئوم و دیگر جاذبه ها خریداری می کنید، گزینه های زیر را پیش رویتان خواهید داشت:

  • خرید بلیط 2 روزه + راهنمای صوتی برای باسیلیکای سنت پیترز
  • خرید بلیط 2 روزه + ورود سریع به کلوسئوم و رومن فوروم
  • خرید بلیط 2 روزه + راهنمای صوتی برای باسیلیکای سنت پیترز
  • خرید بلیط 2 روزه + موزه های واتیکان و کلیسای سیستین
  • خرید بلیط 2 روزه + بلیت ورودی هر 3 جاذبه سنت پیترز، موزه واتیکان و کلوسئوم

تور اتوبوسی آی لاو رم | I Love Rome

از تورهای اتوبوسی رم است که با 9 ایستگاه و توقف شما را در سرتاسر شهر رم می چرخاند. در اتوبوس های می توانید از نوارها، راهنمای جاذبه های مختلف را بشنوید و یا اینکه از هدفن های مختلف بهره ببرید. می توانید برای یک روز، 2 روز و 3 روز بلیت این اتوبوس ها را تهیه کنید. بچه ها بین 6 تا 13 سال تخفیف خواهند گرفت. هر 10 تا 15 دقیقه اتوبوس ها به ایستگاه می رسند. فایل صوتی جاذبه های توریستی رم را می توانید با 13 زبان و به صورت رایگان در این تور اتوبوسی گوش دهید. همچینینی اینترنت وای فای رایگان در اختیارتان قرار گرفته است. این نوع تورهای اتوبوسی رم به شما دو نوع بلیت را ارئه می دهند.

  • قیمت بلیت یک طرفه از ترمینال تا پل سنت آنجلو
  • برای هر بزرگسال: 7 یورو و رایگان برای نوجوانان و بچه ها
  • قیمت بلیت یک دور کامل که شامل 1 ساعت و 45 دقیقه زمان می گردد:
  • برای هر بزرگسال: 14 یورو و 9 یورو برای نوجوانان و رایگان برای بچه ها
  • برای هر بزرگسال: 11 یورو و 7 یورو برای نوجوانان و رایگان برای بچه ها - البته بعد از ساعت 13:15.

تور اتوبوسی پانورامیک | Panoramic tour bus

از جمله تورهای اتوبوسی رم که شما را به دیدن تمام جاذبه های دیدنی این شهر می برد، تور اتوبوسی پانورامیک است. این اتوبوس ها در 9 ایستگاه توقف داشته و بلیت های یک روزه و دو روزه می فروشند. اولین حرکت اتوبوس ها ساعت 9 صبح از اولین ایستگاه بوده و آخرین تورها ساعت 06:30 عصر به ایستگاه آخر می رسند. زمان رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه ها، 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. می توانید بلیت خود را به صورت الکترونیکی نیز به این اتوبوس ها نشان دهید.

تور اتوبوسی د رم کریستینا | The Roma Cristiana tour bus

از تورهای مذهبی در رم است که مسیرهای متفاوتی را طی می کند. رم کریستینا (Roma Cristiana) بخشی از اپرا رومانا پلگرینگگی (Opera Romana Pellegrinaggi)، شاخه ای از شهر مذهبی رم، یکی از اعضای مقدس مسیحیت است که به طور مستقیم توسط کاردینال ویکار برای پاپ برپا می گردد. این تورهای عبادتی و زیارتی برای افرادی مناسب است که می خواهند در مراسمات مذهبی واتیکان شرکت نمایند. اتوبوس های توریستی آن ها 14 ایستگاه دارد که در نهایت به سمت باسیلیکای سن جیووانی می رود. بلیت این اتوبوس ها 1 روزه، 2 روزه و 3 روزه به فروش می رسند. اولین حرکت اتوبوس ها ساعت 9 صبح از اولین ایستگاه بوده و در نهایت ساعت 6 بعد از ظهر حرکت اتوبوس ها سرانجام می یابد. زمان رسیدن اتوبوس ها به هر ایستگاه 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. برای خرید بلیت می توانید از راننده اتوبوس ها اقدام به خرید کنید. همچنین اینترنت وای فای رایگان درون اتوبوس ها، برایتان فراهم می گردد. فایل راهنمای صوتی به 8 زبان نیز در اختیارتان قرار می گیرد.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد رم یا رزرو هتل در رم می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید. همچنین اپلیکیشن خبرنگاران، تمام کارهای مربوط به تور رم و یا خرید شما را راحت تر می کند. چرا که با گوشی همراهتان و به صورت آنلاین می توانید اقدام به خرید کنید. اگر به دنبال اطلاعات دقیق تر راجع به هتل ها در رم هستید، جدای از اینکه می توانید اطلاعات کلی آن را در سایت خبرنگاران بیابید، با جستجوی نام هتل در مجله اینترنتی خبرنگاران، اطلاعات جامع آن را خواهید دید. همچنین مشاورین ما همیشه با شماره تلفن 8540-021 جوابگوی شما خواهند بود.

منبع: rometoolkit.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2486

به "راهنمای انواع تورهای اتوبوسی رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انواع تورهای اتوبوسی رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید