دهها اتریشی معترض به قرنطینه به خیابان ها ریختند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، حدود 200 تن در وین با نقض ممنوعیت تجمع، گردهم آمدند تا به قرنطینه در این کشور اعتراض نمایند.

دهها اتریشی معترض به قرنطینه به خیابان ها ریختند

محدودیت های مقابله با کروناویروس بیش از یک ماه است که در اتریش اجرا می شوند و به کاهش شیب منحنی ابتلا یاری نموده است اما طی روزهای گذشته به بعضی از کسب و کارها اجازه بازگشایی داده شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان دهندگان این اعتراضات که وابسته به گروهی موسوم به ابتکار عمل برای اطلاعات کرونایی مبتنی بر مدرک هستند، خواهان انتها این قرنطینه شده اند.

آنان علاوه بر اشاره به مسائل دیگر، مدعی هستند که پوشیدن ماسک که در فروشگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی اجباری است، غیرسازنده است.

تجمع بیش از 5 تن همچنان در وین ممنوع است و اعتراضاتی با حضور 5 تن در این شهر به ثبت رسیده بود اما پلیس با اشاره به امکان حضور شمار بیشتری از افراد در این تظاهرات و اینکه سازمان دهندگان نمی توانند رعایت فاصله گذاری اجتماعی را تضمین نمایند، آن را منع کرد.

در وین اما تجمعی که طبق تخمین عکاس رویترز متشکل از حدود 200 تن بود، برگزار گردید و معترضان طی آن شعار ما مردم هستیم و کورز (نخست وزیر اتریش) باید برود سر دادند.

به گفته یک سخنگو، پلیس پس از یک ساعت اقدام به متفرق کردن این افراد کرد و هویت افرادی را که در محل اعتراضات باقی ماندند، آنالیز کرد و یک تن نیز دستگیر شد.

گروه سازمان دهنده این تظاهرات از مردم خواسته بود به ممنوعیت تجمع احترام بگذارند اما اضافه کرد، اعتراضاتی بزرگتر به مدت یک هفته را ثبت خواهد نمود.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4112

به "دهها اتریشی معترض به قرنطینه به خیابان ها ریختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهها اتریشی معترض به قرنطینه به خیابان ها ریختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید