درخواست نمایندگان مجلس اروپا برای لغو تحریم ها علیه ایران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گروهی از نمایندگان مجلس اروپا خواهان لغو تحریم ها علیه ایران و چند کشور دیگر در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شده اند.

درخواست نمایندگان مجلس اروپا برای لغو تحریم ها علیه ایران

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش، گروهی از نمایندگان مجلس اروپا موسوم به Renew Europe طی نامه ای به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و شارل میشل، رئیس شورای اروپا، خواهان لغو موقت تحریم ها علیه ایران و چند کشور دیگر شدند.

این گروه از نمایندگان مجلس اروپا درباره تاثیر تحریم ها بر مبارزه کشور ها با ویروس کرونا ابراز نگرانی نموده و خواهان لغو موقت تحریم های اعمال شده علیه ایران، کوبا، لیبی، سوریه، کره شمالی و ونزوئلا شده اند.

این نامه به ابتکار خاویر نارت، عضو کمیته روابط خارجی مجلس اروپا تهیه شده و 9 نفر دیگر از نمایندگان اروپایی نیز آن را امضا نموده اند.

در بخشی از این نامه آمده است: ما معتقدیم که برای جلوگیری از پیامد های دیگر در چندین کشور، اتحادیه اروپا باید در رفتاری هماهنگ شده در کنار سازمان ملل و دیگر شرکای بین الملی خود، لغو موقت تحریم ها به خصوص علیه کشور های کوبا، ایران، لیبی، سوریه، کره شمالی و ونزوئلا را دنبال کند.

این گروه از نمایندگان مجلس اروپا ضمن اشاره به ادعای بورل مبنی بر اینکه تحریم های اتحادیه اروپا و سازمان ملل معافیت های لازم برای ارسال تجهیزات پزشکی را فراهم نموده، تاکید نموده اند که همچنان در ارسال تجهیزات به بعضی از کشور ها موانعی وجود دارد و اقدامات بیشتری در این زمینه باید صورت گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4452

به "درخواست نمایندگان مجلس اروپا برای لغو تحریم ها علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نمایندگان مجلس اروپا برای لغو تحریم ها علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید