خبرنگاران دستگیری سارقی با 105 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تهران-خبرنگاران- رئیس مرکزعملیات پلیس آگاهی تهران عظیم گفت: دزد حرفه ای خودرو با 105 فقره سرقت در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

خبرنگاران دستگیری سارقی با 105 فقره سرقت لوازم داخل خودرو

به گزارش خبرنگاران از اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند روز یکشنبه از دستگیری دزد حرفه ای خودرو در عملیات تعقیب و گریز اطلاع داد و بیان داشت: این دزد طی مدت کوتاهی حدود 105 فقره سرقت داخل خودرو انجام داده است.

یوسفوند: ساعت 10 شب بیست و هشتم آبان ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در محدوده میدان خراسان به یک دستگاه خودرو پراید که در حال حرکت بود مظنون می شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران عظیم گفت: کارآگاهان در ادامه با استعلام شماره پلاک خودرو متوجه می شوند صبح همان روز خودرو در حوزه کلانتری 128 تهران نو سرقت شده است که سریعاً به خودرو پراید نزدیک شده و به راننده آن دستور توقف می دهند.

این مقام انتظامی گفت: دزد با شنیدن دستورپلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار می نماید که کارآگاهان با تعقیب پراید در صدد دستگیری دزد برمی آیند و پس از تعقیب و گریز و تیراندازی هوایی پیروز به متوقف کردن خودرو و دستگیری راننده به اسم کاظم می شوند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران عظیم گفت: متهم در ادامه تحقیقات و رسیدگی قضائی تحویل معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی شد و در بازپرسی به سرقت خودرو اعتراف کرد که با توجه به سوابق کیفری متهم در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو، پرونده به همراه متهم برای ادامه تحقیقات تخصصی به دایره سرقت لوازم داخل خودروتحویل شد.

وی اضافه نمود: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم پیروز شدند ردپای دزد را در چند سرقت خودرو کشف نمایند که در بازپرسی ها، متهم دچار تناقض گویی شده و ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت، خودرو را به قصد سرقت قطعات آن دزدیدم و در چند وقت اخیر روزانه حداقل 2 فقره لوازم خودرو اکثراً از خودروهای سمند، پراید، پژو با شکستن شیشه خودروها ویا با بازکردن درب آنها برای تهیه مواد مخدر و مخارج زندگی سرقت نموده ام و بیشتر اموال سرقتی را شب ها در محدوده میدان شوش می فروختم که از مجموع فروش اموال مسروقه بیش از 100 میلیون تومان به دست آوردم.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در انتها گفت: با توجه به اعتراف متهم و پیگیری کارآگاهان، 105 فقره سرقت و مال باختگان آنها شناسایی شدند، شاکیان پس از دعوت و تحقیق از آنها به دادسرا معرفی شدند و در نهایت برای متهم نیز از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 15 تهران قرار بازداشت صادر شد.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8953

به "خبرنگاران دستگیری سارقی با 105 فقره سرقت لوازم داخل خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری سارقی با 105 فقره سرقت لوازم داخل خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید