تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به زودی اعلام می گردد ، تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به زودی اعلام می گردد ، تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

48 موسسه آموزش عالی در مرحله ادغام هستند

غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: مهم ترین طرح یعنی ساماندهی آموزش عالی برنامه ریزی و پیاده سازی شد به طوری که به بیش از 12 مرکز ابلاغ شد که به دانشگاه ها ملحق شوند و در کل کشور از 90 مؤسسه، 48 مؤسسه در مرحله ادغام هستند و این خود از ارکان ماموریت گرایی است؛ ولی مهم ترین رکن ماموریت گرایی بیشترین پاسخ گویی به احتیاج های بیرونی جامعه است و دانشگاه ها باید به جز مأموریت های ذاتی خود به امر پاسخ گویی به احتیاج های بیرونی جامعه توجه خاص داشته باشند.

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه ها تمدید شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان پذیرش شده در دانشگاه ها می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سوم اسفند ماه سال 99 تمدید نمایند.

نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت هفته آینده اعلام می شود

سعیدهاشمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه نتایج مصاحبه های آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی که در دانشگاه ها انجام شد به تازگی به مرکز سنجش آموزش پزشکی رسیده است، سعی می کنیم نتایج نهایی را زودتر اعلام کنیم. پیش بینی می شود که با توجه به موضوع تعطیلی پیش رو ناشی از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نتایج کنکور دکتری علوم پزشکی تا هفته آینده 30 آبان تا اول آذر اعلام شود.

چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود

چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی طبق قوانین و مقررات (به ویژه مفاد دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان خارج ازکشور در رشته دندانپزشکی عمومی) 11 دی ماه 99 برگزار خواهد شد.

300 هیئت علمی جدید در دانشگاه های علوم پزشکی کم برخوردار جذب می شوند

در هفدهمین دوره فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت 300 عضو جدید منحصراً برای دانشگاه های علوم پزشکی کم برخوردار جذب می شوند.

خاتمه مهلت ارسال مدارک معافیت تحصیلی نودانشجویان دانشگاه علم و صنعت

مهلت ارسال مدارک معافیت تحصیلی دانشجویان ورودی سال 99 مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت 28 آبان ماه 99 به خاتمه رسید. دانشجویانی که جهت دریافت معافیت تحصیلی به دفاتر پلیس + 10 مراجعه نموده اند باید رسید معافیت موقت دریافت نموده اند رسید را به همراه مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.

جزئیات برگزاری امتحان مجدد برای دانشجویان غیرپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی جزئیات برگزاری امتحان مجدد تا سقف 6 واحد در سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان غیرپزشکی را اعلام کردند.

زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی سال 99 تغییر کرد

با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید - 19 در کشور و اعمال محدودیت ها در بیشتر استان ها، مقرر شد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی به روز های پنجشنبه 99/10/11 و آدینه 99/10/12 تغییر یابد. متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون ضروری است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ 1399/10/7 منتشر می شود، مطالعه نمایند.

نتایج پذیرش کنکوری های 99 در دانشگاه امام صادق (ع) اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال 1399 اعلام شد.

تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به زودی اعلام می شود

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت شرح داد: مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای گسترش است که به زودی تکمیل ظرفیت را برای مقطع ارشد برگزار کنیم، 65 هزار دانشجوی ارشد گرفتیم که تا 140 هزار ظرفیت موجود هنوز می توانیم دانشجو بگیریم.

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دستیاری پزشکی

تمام شرکت نمایندگان سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصـی از 26 آبان ماه تا یکم آذرماه 99 فرصت دارند تمایل خود به شرکت در مراحل تکمیل ظرفیت را اعلام نمایند.

بیشتر داوطلبان نظام قدیم به امید پذیرش در رشته های پزشکی پشت کنکور مانده اند

ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پیش بینی می کنیم که سال 1400 حدودا بین 80 تا 85 هزار داوطلب نظام قدیم داشته باشیم که این افراد حدودا 60 هزار نفر در گروه علوم تجربی هستند. بیشتر داوطلبان نظام قدیم بر سه رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تمرکز نموده اند و چندین سال پشت کنکور مانده اند تا در این رشته ها پذیرش شوند.

جزئیات برگزاری شصتمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت اعلام شد

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، شصتمین دوره آزمون زبان انگلیسی (MHLE) وزارت بهداشت 16 بهمن ماه 99 برگزار خواهد شد.

تور کیش: تور کیش: سفری هیجان انگیز به مروارید خلیج فارس

بی نهایت اس ام اس: بی نهایت اس ام اس | اس ام اس عاشقانه، جدید، خنده دار

مجله سایه: مجله سایه: گلچینی از بهترین های وب

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8510

به "تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به زودی اعلام می گردد ، تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد به زودی اعلام می گردد ، تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید