تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اعضای تیم فولاد خوزستان با اهدای دسته گل و قاب عکس از زحمات مدیرعامل خود تقدیر و در برابر حواشی اخیر حمایت کردند.

تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تمرین امروز (چهارشنبه) شاگردان نکونام از ساعت 17 در زمین شماره 2 استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار گردید و این تمرین نزدیک به 80 دقیقه به طول انجامید.

در ابتدای این تمرین از سوی کادر فنی و بازیکنان عظیمسالان فولاد از زحمات سعید آذری تجلیل شد. اعضای تیم عظیمسالان از سعید آذری مدیرعامل فولاد حمایت دوباره خود را در مورد حواشی اخیر، اعلام کردند و تمامی اعضای تیم نیز برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ بیستم هم قسم شدند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن تشکر از حمایت اعضای تیم و دیگر اهالی فوتبال از عزم عظیم فولاد در مسابقات آینده سخن گفت و از آن ها خواست تا با قدرت بیشتر به کارشان ادامه بدهند.

همچنین مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد و رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد نیز در تمرین امروز حضور به عمل آورد و ایشان نیز با صحبت های خود ضمن حمایت دوباره از سعید آذری، برای شاگردان نکونام در مسابقات آینده در لیگ بیستم، جام حذفی و مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8189

به "تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از سعید آذری در تمرین فولاد خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید