برترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرگرمیات آبی در دبی

با فرارسیدن فصل زمستان و روزهای سرد سال برترین زمان برای سفر به دبی فرا می رسد. در طول زمستان آب و هوای دبی ملایم تر و بهتر می گردد و به همین علت برترین زمان برای ورزش ها و سرگرمیات آبی در دبی است. اگرچه دراز کشیدن در ساحل و لذت بردن از آرامش ساحل و دریا هم برای خیلی از افراد سرگرمیی لذتبخش است، اما اگر در پی هیجان و آدرنالین بیشتری هستید به سراغ سرگرمیات آبی در دبی بروید. در این مطلب برترین مکان ها برای ورزش ها و سرگرمیات آبی در دبی را به شما معرفی می کنیم که اوج هیجان و لذت و سرگرمی را به مسافران ارائه می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

برترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی

واترکولد | Watercooled

واترکولد یکی از برترین مکان ها برای ورزش ها و تفریحات آبی در دبی است و انواع ورزش ها از پدل بوردینگ گرفته تا قایق رانی و … را می توانید در این مرکز انجام بدهید. در واترکولد با گزینه های متنوعی روبرو خواهید شد که هر سلیقه ای را راضی می نماید. این مرکز تفریحی در جاده ابوظبی و در ریزورت خلیج جبل علی قرار گرفته است و تجهیزات و وسایل لازم برای تفریحات آبی را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهد. هتل این منطقه دارای ساحل اختصاصی هم هست و میهمانان می توانند از ساحل خصوصی و خلوت و غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و گوارا لذت ببرند. بازارهای واترکولد هم تجهیزات و وسایل مورد احتیاج برای تجربیات آبی را در معرض فروش قرار می دهند و یکی از محبوب ترین مکان ها برای خانواده ها و برای تجربه کردن تفریحات آبی در دبی است.

  • آدرس: Watercooled, Sheikh Zayed Road, Dubai, UAE

موج سواری در سِرف هاوس دبی | Surf House Dubai

در این مورد شکی نیست که برترین مکان برای موج سواری و تفریحات آبی در دبی ، سِرف هاوس دبی است. این مرکز تفریحی در ساحل سانست قرار گرفته و یکی از برترین چشم مقدارا را به برج العرب دارد. سرف هاوس پاتوق موج سواران است و انواع تجهیزات موج سواری، موج سواری ایستاده و همین طور پدل بوردینگ و حتی کلاس های آموزشی را هم به بازدیدنمایندگان ارائه می نماید. بنابراین اگر چندین روز در دبی هستید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید و موج سواری یاد بگیرید. از آن جا که موج سواری روز به روز در دبی محبوب تر می گردد، خانه موج سواری دبی نیز به یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای موج سواری و تفریحات آبی در دبی تبدیل شده و موج سواران را از نقاط دور و نزدیک دور هم جمع می نماید.

  • آدرس: Surf House Dubai, Umm Suqeim, Dubai, UAE

فارنهایت بیچ اسپورتز | Fahrenheit Beachsports

برای آن دسته از مسافرانی که در پی تجربه ای منحصربفرد از تفریحات آبی در دبی هستند فارنهایت بیچ اسپورتز مکانی ایده آل است. این مرکز تفریحی در منطقه ساحلی تفریحی دبی مارین بیچ ریزورت اند اسپا و در قلب منطقه جمیرا قرار گرفته و امکانات لازم برای هرگونه تفریح آبی را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهد. با این حال، چیزی که فارنهایت بیچ اسپورتز را متمایز و خاص می نماید تجهیزات و امکانات بی ننظیر فعالیت های پدل بوردش است. در این مکان بازدیدنمایندگان علاوه بر تفریحات آبی معمول می توانند ساپ پولو (SUP Polo)، ساپ یوگا (SUP Yoga) و حتی کلاس های بدنسازی و فیتنس را هم امتحان نمایند و از آن ها لذت ببرند.

  • آدرس: Fahrenheit Beachsports, Dubai Marine Beach Resort & Spa, Jumeirah 1, Dubai, UAE

سی رایدرز امارات | Sea Riders UAE

اگرچه بسیاری از مراکز ورزشی و تفریحات آبی در دبی در ساحل و ساحل قرار گرفته اند، سی رایدرز امارات به بازدیدنمایندگان این فرصت را می دهد تا در آب های خور دبی به تفریح و بازی بپردازند. خور دبی پیش آمدگی رودخانه ای شکلِ دریا در داخل خاک دبی و یکی از معروف ترین منطقه ها توریستی شهر به شمار میرود. این خور منطقه ای تاریخی در امارات است و جاذبه های گردشگری و تفریحی فراوانی در این منطقه وجود دارد. یکی از این مکان سی رایدرز امارات است که بیش از هرچیز بر ویک بوردینگ (wakeboarding) و ویک سرفینگ (wakesurfing) تمرکز دارد به یکی از قطب های شناخته شده این دو رشته ورزشی تبدیل شده است.

  • آدرس: Sea Riders UAE, Dubai, UAE

واتر ادونچر | Water Adventure

واتر ادونچر در چند نقطه شهر دبی، از جمله منطقه مسکونی جمیرا بیچ و پالم جمیرا شعبه دارد و از جمله برترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی است. با این حال، واتر ادونچر در منطقه جمیرا بیچ از همه بهتر است و یکی از بی نظیرترین ساحل های عمومی در کل امارات به شمار میرود. از این منطقه می توانید منظرهی فوق العاده زیبا از چرخ و فلک بزرگ دبی یا چشم دبی داشته باشید که در زمان افتتاح بزرگ ترین چرخ و فلک از این نوع در دنیا محسوب می شد. در واتر ادونچر می توانید انواع تفریحات آبی در دبی مثل جت اسکی و … را امتحان کنید و اوقات خوشی را سپری کنید.

  • آدرس: Water Adventure, Jumeirah Beach Residences, Dubai, UAE

پارک آبی وایلد وادی | Wild Wadi Waterpark

تفریحات آبی در دبی یکی از مجذوب نماینده ترین و هیجان انگیزترین جنبه های سفر است و توصیه می کنیم حتما در سفر به دبی آن ها را امتحان کنید. پارک آبی وایلد وادی یکی از مشهورترین و برترین جاذبه های توریستی دبی است و برای تمام اعضای خانواده تفریح های مفرحی دارد. این پارک آبی در محوطه هتل جمیرا بیچ و در نزدیکی برج العرب قرار گرفته و یکی از برترین پارک های آبی دبی است. در این پارک 30 سرسره آبی در مقدار های مختلف و برای سنین مختلف وجود دارد و بسیاری از خانواده ها برای تفریح این پارک را انتخاب می نمایند. در این پارک می توانید زیر آفتاب لم بدهید و از آفتاب درخشان لذت ببرید یا آن که به تفریحات آبی بپردازید و اوقات خوشی را همراه با اعضای خانواده سپری کنید. علاوه بر این، این پارک آبی منظره بی نظیری به برج العرب دارد و مطمئنا عکس های یادگاری خوبی می توانید داشته باشید.

  • آدرس: Wild Wadi Waterpark, Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim 3, Dubai, UAE

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 17399

به "برترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای تفریحات آبی در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید