با تغییر سیاست اقتصادی شرکتها، بیشتر کانادایی های دورکار از این پس حقوق کمتری دریافت می نمایند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وقتی مارک زاکربرگ در اواخر می میزبان یک دیدار با 48 هزار کارمند فیس بوک بود، تعدادی از افراد از شهرهایی آنلاین شده بودند که جدیدا به خاطر پاندمی به آن ها نقل مکان نموده بودند.

با تغییر سیاست اقتصادی شرکتها، بیشتر کانادایی های دورکار از این پس حقوق کمتری دریافت می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

زاکربرگ پبغام واضحی برای آن ها داشت: اگر می خواهید بمانید، انتظار تغییر حقوق داشته باشید.

او در ویدیو کنفرانسی که خاطرنشان کرد کارمندان بیشتری حق دارند از راه دور کار نمایند، گفت: این یعنی اگر در لوکیشنی زندگی می کنید که هزینه زندگی بسیار پایین تر است، یا هزینه نیروی کار پایین تر است، میزان حقوق هم کمی پایین تر از جاهای دیگر است.

زاکربرگ به کارکنان کانادایی و آمریکایی تا روز اول ژانویه 2021 وقت داد تا به شرکت درباره موقعیت خود اطلاع رسانی نمایند تا شرکت بتواند مالیات و حسابداری آن ها را تکمیل کند و تایید کند که کارکنان حق دریافت حقوق دارند. این تقاضا بخشی از حقیقت جدیدی است که کارکنان کانادایی مجبور هستند با آن روبرو بشوند چون کارفرمایان سعی دارند اثر گسترش کووید-19 را کنترل نمایند و بیشتر از گذشته دائمی کردن کار از راه دور را در نظر دارند.

این تغییر همچنین به این معنی است که بسیاری از شرکت ها مجبور شده اند میزان حقوق و مزایا را تغییر بدهند و مدیریت یک مدل کاری جدید را در نظر داشته باشند.

تنها یک سوم از کانادایی هایی که از راه دور کار می نمایند انتظار دارند کار خود در دفتر را به تداوم دوران پیش از پاندمی ادامه بدهند. این در حالی است که نتایج مطالعه ای که در ماه ژوئن توسط انستیتو انگس رید انجام شد نشان می دهد که یک نفر از هر پنج نفر می گوید بیشتر در خانه می ماند.

مانند فیس بوک، شرکت های تکنولوژی کانادایی از جمله شاپیفای و اوپن تکست هم اعلام نموده اند که قصد دارند به کارکنان بیشتری امکان کار دائم از خانه را بدهند. با این حال، معین اینکه حقوق کارکنانی که می خواهند دائم از راه دور کار نمایند چقدر باید باشد،کار دشواری است؛ مخصوصا با توجه به اینکه پاندمی هنوز ادامه دارد و باعث شده تعدادی از کسب و کارها مجبور بشوند کارکنان خود را تعدیل نمایند یا شرکت خود را بسته نگه دارند. اما حقوق بیشتر این افراد برای کاهش هزینه های جاری شرکتهای زخم خورده کاهش خواهد یافت و این مسئله غیرقابل کتمان است .

مدیران شرکتها باید در نظر بگیرند چه میزان حقوق می تواند به آن ها در حفظ استعدادهایشان یاری کند.

اما در عین حال باید در نظر بگیرند اگر کارکنان از خانه کار نمایند هزینه ها چه تغییری خواهند داشت. به طور مثال، شرکت ها ممکن است هزینه های املاک را کاهش بدهند چون مانند گذشته نیازمند فضای دفتری نیستند، اما ممکن است مالیات بیشتری پرداخت نمایند، به کارکنان شان برای خرید ابزار در خانه پول بدهند یا به آن ها بودجه ای برای کرایه فضایی برای دیدار با مشتریان بدهند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6673

به "با تغییر سیاست اقتصادی شرکتها، بیشتر کانادایی های دورکار از این پس حقوق کمتری دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تغییر سیاست اقتصادی شرکتها، بیشتر کانادایی های دورکار از این پس حقوق کمتری دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید