3500 مجوز سه گانه صنایع دستی در شهرستان گرمی صادر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرمی از صدور بیش از 3500 فقره مجوز سه گانه صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

3500 مجوز سه گانه صنایع دستی در شهرستان گرمی صادر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی حسین زاده صبح امروز، 29 تیرماه اظهار کرد: تا به امروز بیش از 3500 فقره مجوز سه گانه صنایع دستی در شهرستان گرمی صادر شده که از این تعداد در حدود 20 فقره مربوط به سال جاری و 120 فقره مربوط به سال گذشته است.

او گفت: برنامه های احیا و باززنده سازی رشته ها، آموزش رشته های بومی با به کارگیری اساتید پیشکسوت و تکمیل و ارسال پفراینده های هنرمندان متقاضی مستمری بگیر پس از شناسایی آن ها و برگزاری آزمون از دیگر فعالیت های اجرا شده از سوی اداره شهرستان بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی اضافه کرد: بسیاری از این افراد متقاضی بیمه هنرمندان صنایع دستی بوده و پس از دریافت مجوز، برای بهره مندی از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و تعدادی نیز برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شدند که این عوامل در افزایش آمار تأثیر داشته است.

او گفت: با توجه به فرایند رو به رشدی که در فعالیت های صنایع دستی به وجود آمده امیدواریم بتوانیم در سال جاری خدمات حمایتی بیشتری به هنرمندان و صنعتگران در سطح شهرستان ارائه کنیم.

حسین زاده حمایت و توجه به مناطق کم برخوردار و دورافتاده از لحاظ پرداخت تسهیلات، صدور مجوزها، حمایت های توسعه ای و آموزشی را از دیگر برنامه های اداره شهرستان اعلام کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5957

به "3500 مجوز سه گانه صنایع دستی در شهرستان گرمی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3500 مجوز سه گانه صنایع دستی در شهرستان گرمی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید