گلکسی اس 11e سامسونگ به یک باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به احتمال زیاد، حداکثر تا 4 ماه دیگر باید منتظر عرضه رسمی گوشی های سری گلکسی اس 11 به بازار باشیم. چرا که سامسونگ معمولا گوشی های این سری را در ماه فوریه روانه بازار می نماید. اما طبیعی است که قبل از معرفی یک محصول، همواره بازار شایعات داغ بوده و جزئیات ریز و درشت آن ها در اختیار مردم قرار می گیرد.

گلکسی اس 11e سامسونگ به یک باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

حال وب سایت SafetyKorea، یک باتری را با شماره مدل EB-BG980ABY تایید نموده که یعنی قرار است در یکی از گوشی های سامسونگ با شماره مدل G980 مورد استفاده قرار گیرد. گلکسی اس 10e سامسونگ که پرچم دار مقرون به صرفه سری اس 10 محسوب می شود، با شماره مدل SM-G970 روانه بازار شد و خب از همین موضوع نیز می توان نتیجه گرفت این باتری قطعا برای گلکسی اس 11e در نظر گرفته شده است.

همچنین تصویری از باتری این گوشی نیز به اشتراک گذاشته شده ولی از کیفیت بالایی برخوردار نیست. با این حال می توان دید که توان آن حدودا 14.36 وات ساعت و ولتاژ آن 3.85 وات است، بنابراین می توان گفت ظرفیت باتری 3730 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

اگر این آمار و ارقام درست باشد، به احتمال زیاد شاهد ظرفیت های معمول تری مانند 3800 یا 3900 میلی آمپر ساعت خواهیم بود که در تبلیغات سامسونگ نیز به آن اشاره شده. با توجه به اینکه باتری گلکسی اس 10e حدودا 3100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، بنابراین می توان گفت گلکسی اس 11e حدودا 20 درصد باتری قوی تری در اختیار دارد.

از آن جایی هم که شکل باتری مربعی شکل است، بنابراین می توان گفت سامسونگ در طراحی باتری این گوشی، کاملا طراحی نسل قبل را فراموش نموده و باتری جدیدی را با ظرفیت و شکل متفاوت طراحی نموده.

بعضی از شایعات حاکی از آن است که دلیل بهبود باتری در این گوشی، به نمایشگر 90 هرتزی و پشتیبانی از فناوری 5G بر می شود که طبیعتا مصرف باتری را افزایش می دهند. همچنین گفته می شود تمامی مدل های گلکسی اس 11 از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند. یعنی دیگر مانند سری اس 10، تنها یک مدل 5G در نظر گرفته نمی شود.

سوای این مسائل، نام رمز ماژول دوربین گلکسی اس 11 نیز به بیرون درز نموده و اگرچه دانستن آن چندان مهم نیست، اما در این مورد، اسم رمز انتخاب شده اشاره به موضوع کاملا مهمی دارد و آن هم لنز پریسکوپی ماژول دوربین این گوشی است که تا 5 برابر قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال دارد! نام رمز این دوربین، هابل است که از تلسکوپ فضایی هابل برداشته شده. این تلسکوپ فوق العاده قدرتمند می تواند تصاویر راه دور از کهکشان را با بزرگ نمایی خارق العاده ای ثبت کند.

بروزرسانی

ساعاتی پیش وب سایت Phonearena خبری منتشر کرد مبنی براینکه موسسه Ice Universe که منبع موثقی نیز به شمار می رود، در حساب توئیتر پستی را منتشر نموده که ظرفیت باتری گلکسی اس 11 پلاس را نیز مشخص نموده.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 11 پلاس

طبق این اطلاعات، سامسونگ در مدل گلکسی اس 11 پلاس از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می نماید. استفاده از چنین باتری حجیمی با توجه به نمایشگر احتمالا 90 هرتزی (بعضی از شایعات احتمال استفاده از نمایشگر 120 هرتزی را نیز داده اند) و اینترنت 5G کاملا منطقی است.

البته نمایشگر 120 هرتزی شاید کمی زیاد به نظر برسد اما پرچم داران سال 2019 وان پلاس و گوگل که تحت عنوان وان پلاس 7T پرو و پیکسل 4XL شناخته می شوند از نمایشگر های 90 هرتزی استفاده می نمایند.

حال گفته می شود در آینده گوشی هایی نظیر آیفون 12 پرو و وان پلاس 8 پرو به نمایشگرهای 120 مجهز خواهند شد. بنابراین سامسونگ اگر بخواهد در رقابت با پرچم دارهای سال آینده پیروز باشد باید دست بالا را داشته و از هیچ تلاشی برای بهبود کیفیت نمایشگر خود فروگذار نکند.

سوای کیفیت، گفته می شود سامسونگ میخواهد با کاهش بیشتر حاشیه ها، سایز نمایشگر گلکسی اس 11 را افزایش دهد که باز هم استفاده از یک باتری حجیم تر را توجیه می نماید. البته یک عامل مثبت نیز وجود دارد و آن هم پردازنده اگزینوس 990 است. این پردازنده از مدل اگزینوس 9820 کمی کم مصرف تر است و این یعنی سری گلکسی اس 11 در مصرف باتری مدیریت خوبی دارند.

باتری 4300 میلی آمپر ساعتی برای گلکسی اس 11

در نهایت می رسیم به مدل استاندارد سری اس 11 که گلکسی اس 11 نام دارد. این گوشی که بین گلکسی اس 11e و گلکسی اس 11 پلاس قرار می گیرد به احتمال زیاد به یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که در گلکسی نوت 10 پلاس نیز از باتری با همین ظرفیت استفاده شده.

منبع: gsmarena phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 398

به "گلکسی اس 11e سامسونگ به یک باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 11e سامسونگ به یک باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید