کلاهبرداری مامور قلابی در بازار تهران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری فردی که خود را به شهروندان مامور و 10 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری نموده بود، اطلاع داد.

کلاهبرداری مامور قلابی در بازار تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی که خود را وابسته به یکی از سازمان های دولتی معرفی نموده و پس از جلب اعتماد افراد، خودرو و یا موتورسیکلت آنان را سرقت می نموده است، گفت: آنالیز موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 113 بازار نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند، اضافه کرد: متهم برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی کلانتری بازار انتقال یافت.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران عظیم توضیح داد: متهم در آنالیز های پلیسی به 15 فقره سرقت به همین شیوه اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال اعلام نموده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه جرمی که باعث ایجاد نا امنی در جامعه می گردد به شدت برخورد نموده و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت مواجهه با این گونه افراد مراتب را سریعا به وسیله پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11328

به "کلاهبرداری مامور قلابی در بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری مامور قلابی در بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید