کلاس های دانشگاه سیستان و بلوچستان تا سرانجام اسفند 98 به صورت مجازی ارئه می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان از تعطیلی کلاس های این دانشگاه تا سرانجام اسفند 98 اطلاع داد و گفت: تمامی کلاس های این دانشگاه به صورت مجازی ارائه می گردد.

کلاس های دانشگاه سیستان و بلوچستان تا سرانجام اسفند 98 به صورت مجازی ارئه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گرووه دانشگاه خبرنگاران، فرهاد شهرکی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سیستان و بلوچستان از تعطیلی کلاس های این دانشگاه تا انتها اسفند 98 اطلاع داد و گفت: پیرو تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه در جلسه مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به منظور ایجاد آرامش و آسایش خیال دانشجویان گرامی و خانواده های ایشان و مشورت با مسئولان ذیربط، تمامی کلاس های آموزشی و یاری آموزشی تا انتها امسال به صورت مجازی و برای مدت سه هفته آموزشی (برطبق سیلابس) برگزار می شود و مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه از تاریخ شنبه 98/12/9 جهت پشتیبانی های لازم برای برگزاری تمام کلاس ها به صورت مجازی اعلام آمادگی نموده است.

همچنین اعضای هیئت علمی و دانشجویان محترم برای کسب اطلاعات لازم از شنبه 98/12/9 به سایت دانشگاه سیستان و بلوچستان www.usb.ac.ir مراجعه کنند.

بدیهی است سایر فعالیت های دانشگاه به قوت خود باقی است و حضور همکاران عضو هیات علمی و کارکنان در دانشگاه الزامی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3007

به "کلاس های دانشگاه سیستان و بلوچستان تا سرانجام اسفند 98 به صورت مجازی ارئه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاه سیستان و بلوچستان تا سرانجام اسفند 98 به صورت مجازی ارئه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید