کشف 120 میلیاردی انواع خودرو های احتکاری در پایتخت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 55 دستگاه انواع خودرو های داخلی و خارجی احتکار شده از 2 پارکینگ در مرکز و غرب تهران به ارزش 120 میلیارد ریال خبر داد.

کشف 120 میلیاردی انواع خودرو های احتکاری در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار علی ذوالقدری گفت: روز گذشته اخباری مبنی بر دپو خودرو های احتکاری در پارکینگ دو مجتمع تجاری در مرکز و غرب تهران دریافت کردیم که بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیم هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت شرح داد: ماموران در بررسی های اطلاعاتی دریافتند، مالکان هر دو پارکینگ در حوالی میدان فردوسی و میدان حر تعداد قابل توجهی خودروی ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده اند تا در فرصت مناسبی آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی از داخل پارکینگ ها در مجموع 55 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل 9 دستگاه پژو 206، 4 دستگاه جک، 12 دستگاه تیبا، 3 دستگاه دنا، 3 دستگاه رانا، یک دستگاه هایما، 5 دستگاه پژو 405، یک دستگاه مزدا 3، 8 دستگاه ساینا و 9 دستگاه پراید کشف و مالکان هر دو پارکینگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی خودرو های کشف شده 120 میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: متهمان پس از تحقیقات اولیه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4838

به "کشف 120 میلیاردی انواع خودرو های احتکاری در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 120 میلیاردی انواع خودرو های احتکاری در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید