کرونا در اروپا، از تداوم هشدارها برای سفر به اسپانیا تا رکورد بالای مبتلایان روزانه در لهستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جدیدترین اخبار کرونایی از اتحادیه اروپا حاکی از آن است که نام اسپانیا به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان در لیست مناطق خطر کرونایی بسیاری کشورهای اروپایی قرار گرفته و لهستان هم بالاترین رکورد ابتلای روزانه به کرونا را ثبت نموده است.

کرونا در اروپا، از تداوم هشدارها برای سفر به اسپانیا تا رکورد بالای مبتلایان روزانه در لهستان

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا در اروپا همچنان جولان داده و عواقب سیاسی، اجتماعی و مالی گسترده تری به بار می آورد.

جدیدترین اخبار کرونایی از اتحادیه اروپا حاکی از آن است که شورای مالی حزب دموکرات مسیحی آلمان ممنوعیت سفر عمومی برای مناطق خطر کرونایی را از دولت آلمان درخواست نموده است.

افزایش جریمه عدم استفاده از ماسک در اشتوتگارت آلمان

اشتوتگارت آلمان هم جریمه ها برای استفاده نکردن از ماسک را افزایش می دهد. مقامات محلی اعلام کردند که از این پس اجتناب از استفاده از ماسک در مناطقی که لازم الاجرا است 75 یورو جریمه خواهد داشت. تا به حال جریمه نقض این قانون در اشوتگارت 25 یورو بوده است.

هشدار اتریش به شهروندان درباره سفرهای غیر ضروری به اسپانیا

اتریش هم درباره سفرهای غیر ضروری به اسپانیا به شهروندان خود هشدا داده است. وزارت امور خارجه اتریش درباره انجام سفرهای غیر ضروری به این کشور به استثناء بعضی جزایر آن به شهروندان هشدار داده است. بخصوص بخش هایی از شمال اسپانیا در روزهای گذشته با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان جدید روبرو شده است.

سوئیس هم اسپانیا را در لیست کشورهای خطر کرونایی خود قرار داده است.

کشورهای آلمان و فرانسه هم درباره سفر به بخش هایی از فرانسه به شهروندان خود هشدار داده اند.

شیوع کرونا در صنعت توزیع گوشت دانمارک

کرونا به جان صنعت گوشت دانمارک هم افتاده و تا به حال تعداد زیادی از کارکنان این بخش به این بیماری همه گیر مبتلا شده اند. دولت دانمارک در واکنش به این شرایط تست های فشرده تر از کارکنان این بخش را در دستور کار قرار داده است. همه کارکنان این بخش باید حالا دو بار در هفته تست کرونا بدهند.

فنلاند محدودیت های سفر کرونایی علیه بلژیک اعمال می نماید

فنلاند هم محدودیت های سفر برای هلند و بلژیک را اعمال نموده است. به دلیل افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا کشور فنلاند از روز دوشنبه محدودیت هایی را برای مسافران ازکشورهای هلند، بلژیک و آندورا را در دستور کار قرار می دهد. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای این کشورها مجدا کنترل های مرزی اعمال شده و مسافران از این کشورها مدت 14 روز در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

رکورد بالای جدید آمار مبتلایان روزانه کرونا در لهستان

امار مبتلایان جدید کرونا در کشور لهستان مجددا رکورد بالای جدیدی را به دست آورده است. امروز (آدینه) نهادهای بهداشتی در این کشور از ابتلای 809 مورد جدید به کرونا اطلاع دادند. رکورد ابتلای روزانه قبلی در این کشور 726 مورد بود. بر اساس آمارهای رسمی در لهستان تا به حال بیش از 50 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 1787 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. لهستان حدود 38 میلیون سکنه دارد.

سوئیس قرارداد خرید واکسن با شرکت آمریکایی منعقد کرد

کشور سوئیس هم از بستن قرارداد با شرکت دارو سازی مدرنای آمریکا برای تهیه واکسن کرونایی که این شرکت در حال ساخت آن است اطلاع داد. بر اساس اطلاعات مقامات سوئیس این کشور قراردادی برای تهیه 4.5 میلیون دوز واکسن کرونا را منعقد نموده است. دولت حدود 300 میلیون فرانک برای تهیه این واکسن ها مد نظر قرار داده است.

افزایش محدودیت های کرونایی در یونان

دولت یونان هم در پی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان محدودیت ها در بعضی مناطق این کشور را تشدید نموده است.

انتشار عکسی از رئیس جمهور آلمان در تعطیلات و در حالی که قواعد کرونایی را رعایت ننموده و از ماسک استفاده ننموده است انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است.

صنعت توریسم جمهوری چک زیر تیغ کرونا

خبرها همچنین حاکی از آن است که کرونا بر صنعت توریسم جمهوری چک هم به شدت تاثیر گذاشته و به کلهش چشمگیر شمار جهانگرد های بین المللی در شهر جهانگردی پراگ منجر شده است. بر اساس آمارها موارد اقامت های شبانه در هتل ها در پایتخت چک در سه ماهه دوم امسال میلادی حدود 93.6 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

جدیدترین آمار ابتلا به کووید 19 در اروپا

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که موارد ابتلا به کرونا در اروپا همچنان در حال افزایش است و تا به حال در اسپانیا 354530 نفر به کرونا مبتلا شده و 28500 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 308134 نفر به کرونا مبتلا شده و 46413 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 249204 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 35187 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم تا به حال 215210 نفر به کرونا مبتلا شده و 9254 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه هم تا به حال 195633 نفر به کرونا مبتلا شده و 30312 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6299

به "کرونا در اروپا، از تداوم هشدارها برای سفر به اسپانیا تا رکورد بالای مبتلایان روزانه در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از تداوم هشدارها برای سفر به اسپانیا تا رکورد بالای مبتلایان روزانه در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید