چین خطاب به ترامپ: واشنگتن در حملات هکری بدنام است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید نمود، کشورش با سیاسی کردن پرونده امنیت اینترنت مخالفت نموده و از نظر این کشور واشنگتن در حملات سایبری و هکری بدنام است.

چین خطاب به ترامپ: واشنگتن در حملات هکری بدنام است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین اظهار کرد: چین به شدت با سیاسی کردن پرونده امنیت اینترنت و بدنام کردن وجهه و آبروی کشوری مخالف است. این مساله به حل مسائل حملات هکری کمکی نمی کند، بلکه ممکن است اعتماد متقابل بین کشورها را از بین برده و بر همکاری در این زمینه تاثیر بگذارد.

وی اضافه نمود: آمریکا خودش به لحاظ حملات هکری بدنام است.

این اظهارات مقام چینی در واکنش به ادعاهای رئیس جمهوری آمریکا است که در آن چین را مسؤول احتمالی حملات هکری اخیر به آژانس های فدرال آمریکا خوانده بود.

رسانه های آمریکایی اخیرا گزارش دادند، هکرهایی مرتبط با کشوری خارجی نهادهایی نظیر وزارت خزانه داری، امنیت داخلی و اداره ارتباطات و اطلاعات ملی وابسته به وزارت بازرگانی این کشور را هدف قرار دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9128

به "چین خطاب به ترامپ: واشنگتن در حملات هکری بدنام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خطاب به ترامپ: واشنگتن در حملات هکری بدنام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید