چهارمین نفتکش ایرانی هم در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بر اساس اعلام مقامات ونزوئلا، چهارمین نفتکش ایرانی حامل سوخت برای این کشور در سواحل ونزوئلا پهلو گرفته است.

چهارمین نفتکش ایرانی هم در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از رویترز، مقامات نیروی دریایی ونزوئلا اعلام کردند نفتکش ایرانی دیگر که دارای بنزین و مشتقات نفتی مورد احتیاج است، روز پنجشنبه (به وقت محلی) وارد پالایشگاه نفت این کشور شده است.

این کشتی به نام فاکسون امروز در پالایشگاه پورتو لاکروز در شرق ونزوئلا لنگر گرفت. این چهارمین نفتکش ایرانی است که این هفته وارد ونزوئلا می گردد.

فاکسون دیروز با همراهی نیروی دریایی ونزوئلا وارد منطقه ویژه مالی این کشور شد. پیش از این روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شدند آمریکا به منظور جلوگیری از اتحاد مالی ایران و ونزوئلا، دو نفتکش حامل سوخت ایران را تهدید به تحریم نموده است.

ایران در چارچوب حمایت مالی از متحد خود، ونزوئلا، پنج فروند نفتکش را که حامل سوخت هستند به وسیله تنگه جبل الطارق و آب های آزاد به ونزوئلا اعزام نموده است. هر پنج نفتکش ایرانی محموله سوخت خود را به پالایشگاه ال پالیتو، که یکی از بزرگترین مجتمع های فرآوری نفت در این کشور است، تحویل می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4860

به "چهارمین نفتکش ایرانی هم در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین نفتکش ایرانی هم در سواحل ونزوئلا پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید