چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود، دنبال قاتل بروسلی نباشیم!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران، حمید سجادی با اشاره به مسائل پیش آمده در باشگاه استقلال و جدایی آندره استراماچونی به تهران ورزشی گفت: چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود؟ زمانی که من مدیرعامل سایپا بودم، پاسپورت آقای لیت بارسکی سرمربی تیم دست من بود و زمانی که تسویه حساب کردیم پاسپورتش را دادیم. لیت بارسکی حتی پولی که به او داده بودیم را به من داده بود و در گاو صندوق باشگاه گذاشته بودم.

چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود، دنبال قاتل بروسلی نباشیم!

از وبلاگ پتول دیدن فرمایید.

وی ادامه داد: شما می توانید از آقای نبی (دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال) هم سئوال کنید که پاسپورت کی روش دست آقای نبی بود. دیگر از کی روش بالاتر؟ نمی خواهم دخالت کنم ولی اینها نکات حرفه ای است که باید رعایت گردد.

معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: اعضای هیات مدیره استقلال حتی جلوی منزل استراماچونی رفتند که کار خوبی نبود. ایشان باید احضار گردد و باید به وی نامه داده گردد که در محاکم بین المللی سند داشته باشیم.

سجادی اضافه کرد: مطمئنم همه عزیزانی که در استقلال کار می نمایند دوست داشتند بهترین اتفاق رقم بخورد. این تیم صدرنشین بود. بعید می دانم خودشان هم می خواستند این اتفاق رخ بدهد. شاید غلفت هایی بوده و باور نمی کردند این اتفاقات رخ بدهد. کاش مسئولان بیشتر از این کدهایی که به آنها رسیده بود را جدی می دریافتد.

وی یادآور شد: من هم نمی خواهم آتش بیار معرکه باشم. حتما این اتفاقات مقدماتی داشته است و باید مقدمات را جدی می دریافتد.

سجادی در انتها گفت: دنبال قاتل بروسلی نباشیم. گاهی این اتفاقات در ورزش رخ می دهد. بحث فسخ قرارداد ویلموتس، اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس، رفتن استراماچونی یا بحث سهمیه دریافت المپیک که همه به تب و تاب افتاده اند از این مسائل است. این کارزار مدیریت ورزش کشور است. طرفداران خویشتن دار باشند. این بحران ها پیش می آید و می گذرد. امیدواریم با صبر و فهم و شعور همیشگی فرصت بدهیم این شرایط جمع گردد. مطمئنم به بهترین شکل مدیریت می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1519

به "چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود، دنبال قاتل بروسلی نباشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پاسپورت استراماچونی دست خودش بود، دنبال قاتل بروسلی نباشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید