پمپئو: واشنگتن آماده ارائه یاری به مردم لبنان است!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، مایک پمپئو روز سه شنبه در واکنش به انفجارهای مهیب بیروت در صفحه توئیتر خود نوشت: ما در حال آنالیز شرایط هستیم و برای یاری به مردم لبنان جهت نجات از این تراژدی وحشتناک آماده هرگونه یاریی هستیم.

پمپئو: واشنگتن آماده ارائه یاری به مردم لبنان است!

وزیر خارجه آمریکا همچنین گفت که ایالات متحده منتظر دریافت یافته های مقامات لبنانی در خصوص علت وقوع این انفجارهاست؛ انفجارهایی که دست کم 73 کشته برجای گذاشت و بندرگاه این شهر مدیترانه ای را به شدت ویران کرد.

پمپئو در ادامه مدعی شد که تیم ما در بیروت در خصوص خسارت گسترده به این شهر و مردمی که گرامی می دارم، به من گزارش دادند، خساراتی که در زمان بحران عمیق کنونی یک چالش مضاعف به شمار می فرایند.

لازم به ذکر است که سفارت آمریکا در بیروت، شهفرایندان آمریکایی ساکن در این شهر را به پناه دریافت در منازل خود تشویق می نماید. در یک اخطاریه امنیتی آمده است: گزارشهایی مبنی بر انتشار گازهای سمی در اثر این انفجار وجود دارد، بنابراین همه در این منطقه باید در داخل خانه بمانند و در صورت اینکه ماسک در دسترس آنهاست، از آن استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که وقوع دو انفجار مهیب در بندر بیروت در عصر روز سه شنبه دست کم 78 کشته و بیش از 3،700 تن زخمی برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6305

به "پمپئو: واشنگتن آماده ارائه یاری به مردم لبنان است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو: واشنگتن آماده ارائه یاری به مردم لبنان است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید