پل همسان کابلی، پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز پل همسان کابلی را پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک مطرح نمود.

پل همسان کابلی، پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجانشرقی و ایرج شهین باهر شهردار تبریز از فرایند عملیات اجرائی پل همسان کابلی تبریز بازدید کردند.

در این بازدید شهردار تبریز در تشریح عملیات اجرایی این پروژه گفت: با اتمام بتن ریزی عرشه پل همسان کابلی، این پروژه به مرحله عایق کاری رسیده و طی چند روز آینده آسفالت ریزی آن اجرایی می شود.

ایرج شهین باهر در شرح مشخصات فنی پروژه افزود: پل همسان کابلی به طول 450 متر (با احتساب رمپ ها) و طول عرشه آن 94 متر (بصورت فلزی) و همچنین عرشه سواره رو پل 9 متر با 4 تکیه گاه در حال اجراست و اعتبار اولیه عملیات عمرانی آن 130 میلیارد ریال است.

شهردار تبریز از پل همسان کابلی تبریز به عنوان پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در رفع ترافیک شهری در حوزه شهرداری منطقه 2 نام برد و گفت: این پل با قرار دریافت در مرکزی ترین راستا عبوری شهفرایندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین راستا ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی پل کابلی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین از تسریع عملیات احداث رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار که از پروژه های مکمل پل همسان کابلی بشمار می آید نیز خبر داد و شرح داد: رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار هم با 40 میلیارد ریال اعتبار در یک باند رفت بطول 300 متر و عرض 9 متر، توسط شهرداری منطقه 2 در حال احداث است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11158

به "پل همسان کابلی، پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل همسان کابلی، پروژه ای برجسته و تاثیرگذار در روان سازی ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید