پروازهای روسیه مشخص تکلیف شدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بنا به درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به علت وخامت شیوع کرونا در روسیه، پروازهای روسیه لغو شد.

پروازهای روسیه مشخص تکلیف شدند

خبرنگاران - درپی توسعه شیوع ویروس کرونا در روسیه و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توقف پروازهای ایرلاین های ایرانی به این کشور، رییس سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای مسافری در این جهت اطلاع داد.

بر اساس گزارش های منتشر شده شرایط شیوع ویروس کرونا در روسیه رو به وخامت گذاشته است و نگرانی برای مردم در راستای شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است.

به همین دلیل سعید نمکی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- در نامه ای به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، بر ضرورت طرح موضوع و اخذ تصمیمات فوری در مورد توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا، تاکید نمود.

در ادامه این مکاتبه آمده است: باتوجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در مورد شیوع بیماری COVID-19 لازم است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

در زمینه کرونا سازمان هواپیمایی تابع وزارت بهداشت است

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: پروازهای روسیه به علت شیوع ویروس کرونا لغو خواهد شد و مسلما مانند همواره تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی اضافه نمود: البته هنوز این اتفاق نیافتاده است چرا تا کنون نامه ای در این باره و برای لغو این پروازها به سازمان هواپیمایی کشوری نرسیده است اما در حال لغو این پروازها هستیم و به محض صدور دستور از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا این پرواز را لغو خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف مسافران ایرانی در روسیه با اجرای این ممنوعیت چیست؟ گفت: مسلما مسافران ایرانی در کشور دیگری رها نخواهیم کرد و برای مشخص تکلیف هموطنانمان هم برنامه ریزی می کنیم اما سلامت مردم در اولویت واقع شده است.

به گزارش ایسنا، در امسال و پس از هند و پاکستان این سومین کشوری است که پروازهای آن به علت توسعه شیوع ویروس کرونا لغو می گردد.

منبع: بیت ران
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12494

به "پروازهای روسیه مشخص تکلیف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای روسیه مشخص تکلیف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید