پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات در لرستان

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تداوم ثبت نام و آنالیز پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: تا به امروز 111 میلیارد تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات در لرستان

علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان که امروز 22 شهریورماه برگزار گردید، سهم لرستان را از تسهیلات حمایتی آسیب دیده از کرونا را 696 میلیارد تومان بیان کرد و اضافه نمود: با هماهنگی های اجرا شده با بانک ها و دستگاه های اجرای فرایند پرداخت شتاب بیشتری گرفته که تا به امروز 26 هزار و 140 پفراینده با مبلغ 259 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 32 هزار و 409 نفر برای دریافت تسهیلات کرولا به بانک های عامل استان معرفی شده اند.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان و کسب کارهای آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: از تعداد معرفی شدگان این طرح ها به بانک های عامل تا به امروز مبلغ 111 میلیارد تومان به 13 هزار 9 پفراینده با اشتغال 14 هزار و 792 نفر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان مهلت ثبت نام در سامانه کار برای کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا را تا سرانجام شهریورماه امسال عنوان و اعلام نمود: بنگاه های آسیب دیده از کرونا که فاقد بیمه و کد کارگاهی هستند تا سرانجام شهریورماه فرصت دارند تا در سامانه کارا تقاضای خود را ثبت نمایند.

آشتاب با اشاره به تسهیلات پرداخت شده از محل اشتغال روستایی، اضافه نمود: مبلغ 227 میلیارد تومان به تعداد یک هزار و 251 طرح با 5 هزار و 44 فرصت شغلی جدید تا به امروز به متقاضیان از سوی بانک های عامل استان لرستان پرداخت و عقد قرارداد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7112

به "پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید