وجود نگاه حمایتی به مد و لباس در برنامه توسعه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در برنامه ششم کوشش نموده ایم صندلی مد و لباس به خوبی دیده گردد و این نگاه حمایتی دیگر نمی تواند متوقف گردد.

وجود نگاه حمایتی به مد و لباس در برنامه توسعه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، رضا معصومی راد در حاشیه همایش کارشناسان حوزه مد و لباس اداره های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور به ضرورت همکاری دیگر نهادهای فرهنگی کشور با کارگروه ساماندهی مد و لباس اشاره و اظهار کرد: قطعا امر فرهنگی مهمی مانند مد و لباس که با کوشش های دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس جان گرفته، نیازمند همکاری موثرتر دیگر نهادهای فرهنگی مانند آموزش و پرورش، شهرداری ها، وزارت علوم، صداوسیما، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر وزارتخانه های مرتبط است.

او ادامه داد: در سازمان برنامه و بودجه کوشش خواهیم کرد تا از برنامه های ورازت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت های لازم را انجام دهیم تا بتوانیم در رسیدن به اهداف طراحی شده پیروز باشیم.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همچنین گفت: در بودجه سال آینده، نگاه ویژه ای به حوزه مد و لباس شده و با توجه به رشد روزافزون این حوزه، افزایش هم پیدا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3040

به "وجود نگاه حمایتی به مد و لباس در برنامه توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود نگاه حمایتی به مد و لباس در برنامه توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید