واکنش مالی بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا بهتر از انتظارات بوده است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نخست وزیر بریتانیا بر این باور است که واکنش اقتصاد این کشور به نتایج همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا بهتر از انتظارات و پیش بینی های اولیه بوده است.

واکنش مالی بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا بهتر از انتظارات بوده است

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از بی بی سی، ترزا می نخست وزیر بریتانیا امروز یکشنبه در سخنانی تاکید نمود: واکنش اقتصاد بریتانیا به نتایج همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا ، ظاهرا بهتر از آن چیزی بوده که پیش از این تصور می شده است.

23 ژوئن همه پرسی سرنوشت سازی در بریتانیا برگزار گردید و مردم این کشور در مورد ادامه عضویت در اتحادیه اروپا یا خروج از این اتحادیه تصمیم گیری کردند. نتایج این همه پرسی نشان داد که حدود 52 درصد مردم بریتانیا معادل 17.4 میلیون نفر به خروج از اتحادیه اروپا رای داده اند و 16.1 میلیون نفر نیز با خروج از این اتحادیه مخالفت نموده اند.

ترزا می در سخنانی در نشست گروه 20 در چین گفت: ما آمارهای خوبی داریم که نسبت به پیش بینی های اولیه، خیلی بهتر است. البته این بدان معنا نخواهد بود که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، با هیچ تبعات و مسائلی روبرو نخواهد بود. ما باید برای دوران سخت پیش رو آماده باشیم. ولی من امیدوار و خوش بین هستم.

تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا موجب بروز مسائل مالی از جمله کاهش ارزش سهام و افت ارزش پوند شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2518

به "واکنش مالی بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا بهتر از انتظارات بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مالی بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا بهتر از انتظارات بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید