همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، نهمین همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران در روز های 15 و 16 شهریورماه به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

سیدعلی اشرف صدرالدینی، دبیر علمی همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: این همایش روز های 15 و 16 شهریور ماه امسال به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می گردد.

صدرالدینی ضمن اعلام کلیاتی از فرایند پذیرش مقالات و ثبت نام در این کنفرانس مطرح نمود: فرآیند ارسال مقالات وثبت نام در این کنفرانس از 26 بهمن سال 98 آغاز شد و تعداد هشتاد مقاله از مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس بعد از طی مراحل داوری مورد پذیرش قرارگرفته و طی دو روز 15 مقاله بصورت شفاهی و 65 مقاله بصورت پوستری ارائه خواهد شد.

وی ضمن اعلام سخنرانی دو نفر از متخصصین و پژوهشگران حوزه آب از کشور های استرالیا و بنگلادش در این همایش اضافه نمود: همچنین دکتر منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این همایش شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

صدرالدینی برگزاری دو نشست علمی با موضوع آبیاری تکمیلی و کشت دیم و استحصال آب باران برای صنعت و شرب را از دیگر برنامه های جانبی این همایش برشمرد و اظهار کرد: همچنین چندین سخنرانی کلیدی و علمی در زمینه محور های همایش بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است برنامه کامل همایش و راهنمای حضور در وب سایت کنفرانس به آدرس https://www.rcsconf9.ir/fa در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6874

به "همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی سامانه های سطوح آبگیر باران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید