هلاکت سرکرده داعش در حملات فرانسه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گزارش های تایید نشده حاکی از کشته شدن یکی از سرکرده های ارشد گروه داعش صحرا در ساحل آفریقا در جریان حملات فرانسه است.

هلاکت سرکرده داعش در حملات فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از سایت اسکای نیوز، این گزارش ها که صبح امروز یکشنبه اعلام شد حاکی از این است که به احتمال زیاد عبدالحکیم صحراوی، سرکرده داعش در جریان عملیات نظامی بارخان به دست نیروهای فرانسوی در منطقه ساحل آفریقا کشته شده است اما تا امروز (یکشنبه) اطلاعات موثقی در این باره به دست نیامده است.

گزارش های مذکور نشان می دهد که صحراوی 17 اوت در جریان عملیات نیروهای فرانسوی با پهپاد در مرزهای اقتصادی و نیجر کشته شده است.

پیش از این صحراوی در فیلم ویدئویی که رسانه ها منتشر کردند دیده شد که در حال بریدن سر در سال 2019 همانند عملیات ذبح داعش در سوریه و عراق است.

صحراوی همچنین رهبری درگیری های شدید و بی سابقه میان داعش و القاعده را در اقتصادی برعهده داشت که چندین کشته و اسیر برجای گذاشت.

این ضربه ای جدید به گروه تروریستی داعش در ساحل آفریقا پس از گذشت دوماه از کشته شدن عبدالمالک دروکدال رهبر ارشد این گروه تروریستی است.

عملیات قتل صحراوی به گفته ناظران در واکنش به حمله به گردشگران فرانسوی و همراهان آنها از نیجر صورت گرفت. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6171

به "هلاکت سرکرده داعش در حملات فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت سرکرده داعش در حملات فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید