هزینه 174 میلیارد دلاری کرونا و برگزیت بر اقتصاد انگلیس

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک شرکت تحقیقاتی پیش بینی نموده است که تبعات ناشی از بحران ویروس کرونا و برگزیت بدون توافق می تواند بیش از 174 میلیارد دلار به اقتصاد بریتانیا هزینه تحمیل کند.

هزینه 174 میلیارد دلاری کرونا و برگزیت بر اقتصاد انگلیس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت تحقیقاتی بیکر اند مک کنزی در تازه ترین پژوهش خود اعلام نمود: تاثیرات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا و ناکامی در دستیابی به یک توافق تجاری با اتحادیه اروپا پس از برگزیت، بیش از 174 میلیارد دلار در سال به فراوری ناخالص داخلی بریتانیا طی ده سال آینده زیان وارد خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس 15 اکتبر (24 مهرماه) را به عنوان ضرب الاجل نهایی برای دستیابی به توافق تجاری پسابرگزیت معین نموده است.

تحقیق و پژوهش شرکت بیکر اند مک کنزی نشان می دهد شیوع ویروس کرونا موجب کاهش 2.2 درصدی فراوری ناخالص داخلی بریتانیا نسبت به قبل از این بحران خواهد شد.

این گزارش اضافه نمود: برگزیت حتی در صورت دستیابی به توافق تجاری با اتحادیه اروپا، می تواند موجب کاهش 3.1 درصدی فراوری ناخالص داخلی بریتانیا در بلندمدت گردد. ولی بدون دستیابی به توافق تجاری با اتحادیه اروپا، فراوری ناخالص داخلی بریتانیا با افت 3.9 درصدی روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7568

به "هزینه 174 میلیارد دلاری کرونا و برگزیت بر اقتصاد انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه 174 میلیارد دلاری کرونا و برگزیت بر اقتصاد انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید