نمونه های بازسازی و دکوراسیون خانه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دکوراسیون داخلی

دکوراسیون (Decoration) در فارسی به معنی چیدمان، آراستن و همچنین مرتب کردن می باشد. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به نحوه چیدمان و انتخاب متناسب اسباب و وسایل داخلی منزل، اتاق ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی است.

نمونه های بازسازی و دکوراسیون خانه

جهت دریافت خدمات نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

دکوراسیون داخلی تنها برای منازل مسکونی مورد توجه نمی باشد بلکه به مغازه ها، دفاتر کاری، کارخانه ها، فروشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها، ایستگاه های مترو، اتوبوس و … هم مرتبط می باشد.

دکوراسیون داخلی امروزه یک علم به حساب می آید. از این علم در زمینه های مختلف و برای مقاصد متفاوتی نیز استفاده می شود.

از دکوراسیون داخلی جهت جذب مخاطب در فروشگاه ها و مغازه ها، برای راحت بودن کارمندان و همچنین ایجاد فضایی امن جهت کار کردن، در بیمارستان ها برای ایجاد احساس همدلی و همراهی با بیماران، ایجاد یک فضای گرم و صمیمی پر از محبت در منازل و آپارتمان ها، جهت کاربردی نمودن فضاهای عمومی همانند ایستگاه های اتوبوس، مترو و حتی برای فضاهایی همانند کابین خودروها نیز استفاده می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی را می توان هماهنگ سازی اجزای داخلی ساختمان جهت بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه تعریف کرد. که در این فرآیند با هماهنگی در بین رنگ ها، اجزای داخلی و اثاثیه منزل جلوه دهی این اجزا را هماهنگ تر به نمایش خواهد گذاشت.

فرآیند طراحی دکوراسیون منزل همانند هر فرآیند هنری دیگر دارای نکات و ریزه کاری های خاصی می باشد که با رعایت اصول تزیین می توان تغییرات فوق العاده ای را ایجاد نمود.

دکوراسیون منزل نیز همانند هر عنصر دیگری پس از مدتی فرسوده یا قدیمی خواهد شد و احتیاج به تعویض دارد. به عنوان نمونه، اشکال به کار رفته، رنگ مورد نظر و … احتیاج به ترمیم و بازسازی مجدد دارند.

بازسازی ساختمان قدیمی احتیاج به ترمیم و همچنین توجه بیشتری دارد. در واقع در چنین محیطی عمل نوسازی و همچنین ترمیم بافت خراب شده در کنار هم اعمال می شود.

بازسازی منزل

چند نکته مهم در طراحی دکوراسیون داخلی

1- نقش مبلمان در دکوراسیون داخلی

2- از قاب عکس و همچنین تابلو استفاده نمایید

3- نور و روشنایی، زیبایی منزل را چند برابر می کند

4- پارتیشن بندی فضا در دکوراسیون

5- رنگ آمیزی

6- با کفپوش مناسب دکوراسیون داخلی منزل خود را متحول کنید

7- شومینه متحول کننده دکوراسیون داخلی

8- کتابخانه یک فاکتور لاکچری

9- با گل های آپارتمانی منزل خود را زنده تر جلوه دهید

ایده های جالب بازسازی خانه های قدیمی

داشتن ایده تا حد زیادی خواهد توانست شما را در مدل بازسازی ساختمان قدیمی یاری نماید. در این راستا تمامی اجزا و عناصر مد نظر قرار می گیرند.

برای طراحی دکوراسیون داخلی به پوشش کف و دیوار متمرکز شوید. کاغذهای دیواری شیک با طرح های جذاب گزینه مناسبی جهت بازسازی می باشند.

بازسازی

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دایره، تاثیر بسزایی در دکوراسیون منزل خواهد داشت. به نحوی که می تواند محیط را بسیار پر نور، جذاب و زیبا بسازد یا آن را به شدت تیره و دلگیر نماید.

این قدرت تاثیر از پوشش وسیع آن ناشی می شود. البته بر روی دیوار می توان از سنگ تزیینی، شیشه، دکوراتیو سه بعدی، تایل آلومینیومی و … استفاده نمود.

چیدمان و طراحی منزل

در مرحله بعدی بر روی دکوراسیون خانه متمرکز شد. این چیدمان باید با رنگ های جذاب ولی با رعایت هارمونی انجام شود. ایده های جذاب دکوراسیون می توانند محیط جدیدی را برای شما خلق سازند.

هرچقدر هم که جهت بازسازی داخلی منزل خود هزینه کرده باشید، زمانی این هزینه دارای ارزش خواهد بود که با طریقه چیدمان و همچنین طراحی داخلی منزل شما دارای هارمونی باشد و باعث زیبایی هر چه بیشتر خانه تان شود.

برای این منظور، می بایست در بازسازی داخلی منزل خود طراحی و نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی جدید و زیبایی را در نظر داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که طراحی مبتکرانه در بازسازی داخلی بسیار حائز اهمیت خواهد بود. پس باید برای آن موقع بیشتری را اختصاص دهید. شما باید طراحی های متنوع و سبک های مختلف را به نسبت فضای خود بسنجید.

رنگ آمیزی سقف و دیوار

برای زیبایی هر چه تمام تر از رنگ های مات و یا جذاب جهت پوشش دیوار و سقف استفاده نمایید. رنگ های مات و همچنین سفید در این نقاشی اهمیت بسیار فراوانی دارند که زمینه مساعد برای جای گذاری روش های جدید را فراهم می سازد. انتخاب رنگ ساختمان کاملا سلیقه ای می باشد و به شما مربوط می شود.

نمونه های بازسازی و دکوراسیون خانه

بازسازی کف ساختمان

اگر طراحی سقف و دیوار را تکمیل کرده اید، می توانید به سراغ کف پوش منزل خود بروید. این کف پوش می تواند در نوع سرامیک و یا چوبی تهیه شده باشد.

ضمن اینکه در طراحی آن از دو بافت رنگی مکمل استفاده شده باشد. این موضوع نیز کاملا شخصی است و در نتیجه اعمال سلیقه انجام خواهد شد.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه جز مکان هایی است که احتیاج به بازسازی بیشتری خواهد داشت. در چنین محیطی احتیاجمند گذشتن زمان بیشتری هستید.

در ابتدا دیوارهای آشپزخانه را بازسازی نمایید. کابینت ها را با مدل های جدید جایگزین کرده و همچنین می توانید سینک آشپزخانه را با طرح جدیدی تعویض نمایید. لوله کشی های آشپزخانه را بازسازی کنید.

منبع: رویا مال
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3791

به "نمونه های بازسازی و دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه های بازسازی و دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید