مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت9 تا برنامه های اپل برای سال 2020

به گزارش مجله وبلاگ فروش، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت9 تا برنامه های اپل برای سال 2020

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ماه گذشته سامسونگ برنامه بتا One UI 2.0 مبتنی بر اندروید10 را برای گلکسی نوت 9 شروع کرد و اکنون در حال ساخت نسخه ساخت نسخه پایدار اندروید 10 برای پرچمداران 2018 خود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های ریلمی X و ریلمی 5 به روزرسانی های امنیتی دسامبر و موارد امنیتی جدید را دریافت می نمایند. این به روزرسانی شامل حالت تاریک و سطح امنیتی امنیتی اندروید تا سرانجام ماه دسامبر سال 2019 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ از مدت ها پیش روی فراوری و ورود گلکسی باذز پلاس به بازار کار نموده بود و اکنون خبر رسیده که به زودی نسخه های این ایربادز وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ریلمی در ماه آگوست از گوشی های 5 و 5 پرو رونمایی کرد و اکنون این شرکت اعلام نموده است که در تاریخ 6 ژانویه برابر با 16 دی ماه چهارمین عضو خود را به نام ریلمی 5i معرفی خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی خبرهای تایید نشده، اپل در کوشش است در سال 2021 به عنوان دومین تامین نماینده بزرگ OLED از شرکت BOE یاری بگیرد. یک شرکت مشهور که در حوزه تامین این نوع پنلها شناخته شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2203

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت9 تا برنامه های اپل برای سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گلکسی نوت9 تا برنامه های اپل برای سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید