مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه ظرفیت گسترده حضور اساتید معارف در دانشگاه ها از برکات جمهوری اسلامی است؛ گفت: مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف بود.

مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، فرزاد دنیا بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه اساتید گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به میزبانی واحد کرمان برگزار گردید؛ گفت: اگر بخواهیم کاری اساسی در حوزه فرهنگی در دانشگاه انجام گردد، حتما باید به وسیله اساتید اقدام کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشجویان با اساتید ارتباط خوبی دارند و در طول تحصیل بیشترین زمان را با اساتید سپری می نمایند، از این رو صندلی اساتید و نقش تأثیرگذار آن ها بر روی دانشجویان بسیار حائز اهمیت است.

دنیا بین با تأکید بر اینکه سیره اخلاقی اساتید در محیط دانشگاه بسیار مهمتر از آموزش و پژوهش است، اظهار کرد: تعامل و ارتباط اساتید با دانشجویان صندلی ویژه ای در برنامه ریزی فرهنگی در دانشگاه ها دارد. اساتید گروه معارف با اعتقادات و دین جوانان ارتباط دارند و در رشد و تعالی دانشجویان تأثیرگذار هستند.

وی اظهار داشت: فضای مجازی و بهره گیری از آن در راستای شکل گیری هویت جوانان باید مورد توجه اساتید قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی توضیح داد: مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف است. ظرفیت گسترده حضور اساتید معارف در دانشگاه ها از برکات جمهوری اسلامی است که باید به خوبی مغتنم شمرده گردد.

دنیا بین با تأکید بر حفظ صندلی گروه معارف در دانشگاه، اعلام کرد: هرکسی نمی تواند در این گروه تدریس کند، مسئولان باید به این موضوع توجه خاص داشته باشند. در نظر داشته باشیم که عملیات جنگ روانی دشمنان بسیار کم هزینه و تاثیرگذار است و باید بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت های علمی و ارتباطی اساتید، با توطئه های دشمنان مقابله کنیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تمامی مردم نیازمند درک صحیح و درست از مسائل مهم کشور هستند؛ اظهار داشت: اطلاعات باید توسط اساتید به بدنه اجتماعی و دانشجویی تزریق گردد، تا شبهاتی که به وجود می آید از بین برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 6325

به "مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نتیجه انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها، تشکیل گروه معارف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید