معرفی اپلیکیشن: به کدام پرتره نقاشی معروف شبیه هستید؟ مشاهده آثار هنری شاخص به صورت واقعیت افزوده

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یکی از اپلیکیشن های سرگرم کننده برای این روزهای قرنطینه در خانه و دور اجتماعی به خاطر ویروس کرونا، اپلیکیشن Arts & Culture گوگل است.

معرفی اپلیکیشن: به کدام پرتره نقاشی معروف شبیه هستید؟ مشاهده آثار هنری شاخص به صورت واقعیت افزوده

نرم افزاری که روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس کاربران است و اجازه می دهد به طور مجازی از بیش از 1200 موزه، گالری و موسسه تاریخ شناسی در 70 کشور جهان بازدید کنید و با آثار هنری، فرهنگ ها، هنر مدرن و معاصر آشنا شوید.

تصور کنید از نزدیک اصل نقاشی معروف Starry Night ون گوگ را به صورت نمایی بسته در اتاق تشیمن در روبرپی خود مشاهده کنید یا در آثار هنری معروف دیگری با تمام جزئیات شان غوطه ور شوید. هزاران اثر هنری، داستان، عکس، فیلم و دستنوشته را می توانید در نرم افزار موبایل Arts & Culture پیدا کنید.

می توانید در این اپلیکیشن برای خودتان مجموعه های شخصی و دلخواه بسازید و بعد این مجموعه ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تور مجازی و پرتره های مشابه سلفی شما

از مزیت های سرگرم کننده دیگر اپلیکیشن Arts & Culture گوگل، رفتن به تورهای مجازی برای دیدن ساختمان ها، معماری ها، شگفتی های طبیعی و مکان های مشهور گردشگری با استفاده از واقعیت مجازی است.

این اپ به شما اجازه می دهد روی آثار و نقاشی ها زوم کنید؛ قابلیتی که اصلا در جهانی واقعی امکان استفاده از آن را ندارید. می توانید به روش های مختلفی در میان هزاران اثر هنری کاوش کنید. مثلا، می توانید براساس یک برهه زمانی یا رنگ جست وجو کنید.

سرگرمی دیگر این اپلیکیشن، یافتن آثار مشابه عکس سلفی شما است. قابلیتی که احتمالا برای مدتی شما را سرگرم می نماید تا بفهمید چهره شما مشابه کدام پرتره های نقاشی معروف جهان است و کدام هنرمندان صورت شما را با رنگ روغن صدها سال پیش روی کاغذ آوردند.

می توانید اندازه اصلی بعضی تابلوهای نقاشی یا آثار هنری را در خانه یا مکان های دلخواه خودتان مشاهده کنید تا اگر تصمیم به خرید نمونه هایی از این آثار داشتید؛ پیش از خرید جای آن را معین نموده باشید.

روزانه به شما بعضی مطالب جالب و خواندنی تاریخی پیشنهاد می گردد.

برای روزهای طولانی ماندن در خانه چنین اپلیکیشن سرگرم کننده را به رایگان از روی گوگل پلی و اپ استور دانلود و نصب کنید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3564

به "معرفی اپلیکیشن: به کدام پرتره نقاشی معروف شبیه هستید؟ مشاهده آثار هنری شاخص به صورت واقعیت افزوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن: به کدام پرتره نقاشی معروف شبیه هستید؟ مشاهده آثار هنری شاخص به صورت واقعیت افزوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید