معترضان آمریکایی جاده محل سخنرانی ترامپ را مسدود کردند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معترضان بومی آمریکایی در مونت رامور، جاده ای که به محل سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می رسد را مسدود کردند.

معترضان آمریکایی جاده محل سخنرانی ترامپ را مسدود کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مدارس آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیشتر مخالفان را معترضان بومیان آمریکایی تشکیل می دهند.

یک گروه، سه خودروی ون را در عرض خیابان قرار دادند و چرخ های 2 تای آن را جدا ساختند تا حرکت دادن آن را با مشکل روبرو سازند.

بسیاری از معترضان به بالای ون ها رفتند و شعار می دادند سرزمینمان را پس دهید! پلیس هدار داد که معترضان، منطقه را ترک نمایند اما اقدام فوری علیه آنها انجام نداد.

اداره پلیس به کسانی که قصد حضور در آتش بازی چهارم ژوئیه را داشتند گفت آنها زودتر از این اعتراض ها خود را به محل برنامه رسانده اند اما گزارش روزنامه نگاران محلی از آن حکایت دارند که بسیاری از آنهایی که بلیط حضور این مراسم را داشتند، نتوانسته اند از سد معترضان عبور نمایند.

همچنین گزارش های محلی تصاویری را به نمایش درآورده اند که نشان می دهد ماموران انتظامی و گارد ملی با تجهیزات ضد شورش در محل حضور یافته اند و این تجمع را غیرقانونی اعلام نموده اند.

بر اساس این گزارش، جایگاه های سالنی که قرار است دونالد ترامپ در آن سخنرانی کند هنوز پر نشده است و طبقه بالایی سالن تقریبا خالی است.

این اتفاق در گردهمایی گذشته ترامپ در اوکلاهاما هم رخ داد و جمعیت اندکی برای حضور در سخنرانی وی خود را به سالن رسانده بودند.

حال معین نیست، معترضان توسط چه کسانی سازماندهی شده اند. آیا حرکتی خودجوش و معترضان واقعی هستند یا برنامه ستاد انتخاباتی ترامپ است که می خواهند به این بهانه، بی رقبتی مردم برای حضور در سخنرانی انتخاباتی ترامپ را توجیه نمایند.

اعتراض های سراسری در آمریکا پس از قتل جورج فلوید که در ششم خردادماه رخ داد، همچنان در سراسر آمریکا جریان دارد که به زیرکشیدن نمادهای تبعیض نژادی و مجسمه های مقامات آمریکایی مروج برده داری، یکی از اقدامات آنها بوده است.

اما در مقابل، ترامپ به شدت با این اقدام مخالف است و تاکید نمود که اقدام نمایندگان علیه مجسمه ها و اماکن تاریخی تا 10 سال زندان محکوم شوند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5659

به "معترضان آمریکایی جاده محل سخنرانی ترامپ را مسدود کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان آمریکایی جاده محل سخنرانی ترامپ را مسدود کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید