مسوولیتم سنگین تر شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو خوش می درخشد. در 4 هفته گذشته لیگ پرتغال او دو گل سه امتیازی زده و یک گل سه امتیازی هم ساخته است.

مسوولیتم سنگین تر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، این یعنی او به خوبی در ترکیب تیمش جا افتاده و حالا امید اصلی تیمش برای بقا به حساب می آید. ولاسکو سرمربی ماریتیمو هم به شدت از عملکرد علیپور راضی است و او را در ترکیب ثابت تیمش می گذارد. علیپور درباره آخرین وضعیتش در این باشگاه توضیحاتی می دهد.

تبریک به خاطر موفقیت و گل هایی که می زنی.

ممنون. خدا را شکر می کنم که شرایطم نسبت به قبل در ماریتیمو بهتر شده است. در این چند هفته ما به برد احتیاج داشتیم تا بتوانیم شرایط مان را در جدول بهتر کنیم. موفقیت و گلزنی من، حاصل همکاری و کوشش تمام اعضای تیم بود. ولی هنوز 5 هفته به سرانجام رقابت های لیگ پرتغال باقی مانده است و الان زود است درباره فصل حرف بزنیم. بازی های سختی داریم. با چند تیم بالای جدول باید بازی کنیم و این کارمان را سخت تر می نماید. نباید تمرکزمان را از دست دهیم و فکر کنیم فصل به سرانجام رسیده است.

چه شد که توانستی در تیم جا بیفتی؟ همه تصور می کردند نتوانسته ای با لیگ پرتغال خودت را وفق دهی.

نه اینطور نیست. من از لیگ برتر ایران به لیگ پرتغال آمدم. وقتی بازیکنی به باشگاه جدیدی می رود قاعدتا احتیاج به زمان دارد. من هفته چهارم لیگ پرتغال توانستم برای ماریتیمو بازی کنم. شما به آمار بازی من نگاه کنید. زیاد فرصت بازی نمی رسید. اتفاق دیگری هم افتاد. ما تغییرات روی نیمکت زیاد داشتیم و این اثر گذار بود. دو بار سرمربی تیم عوض شد. قاعدتا وقتی مربی جدید می آید طرز تفکر جدیدی هم وارد تیم می گردد.

ولی انگار ولاسکو به تو اطمینان دارد.

خدا را شکر می کنم. رابطه خوبی بین ما وجود دارد. با حضور این مربی شرایط من هم رفته رفته در ماریتیمو بهتر شد و فرصت خوبی برای بازی پیدا کردم. در چند هفته گذشته ما واقعا احتیاج به برد داشتیم تا بتوانیم کمی از ته جدول فاصله بگیریم. خوشحالم که هم خوب بازی کردیم و هم خوب امتیاز جمع کردیم. تا حدودی خودم را در ترکیب پیدا نموده ام. از اول می دانستم احتیاج به زمان دارم تا بتوانم در تیم جا بیفتم. از الان به بعد هم قطعا مسؤولیتم سنگین تر خواهد بود. وقتی بازیکنی گل می زند از او توقع می رود که در بازی بعدی بهتر عمل کند. من هم می دانم توقعات بالا رفته و ان شاا... بتوانم مثمرثمر بازی کنم.

مازیار فیروزی - گروه ورزش / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11599

به "مسوولیتم سنگین تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسوولیتم سنگین تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید