مسلمانان سراسر دنیا مدتهاست گرفتار آمریکا هستند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه وزارت خارجه چین، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه این کشور امروز سه شنبه در نشست هفتگی خود در پاسخ به ادعاهای اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مورد شرایط مسلمانان استان سین کیانگ گفت: آمریکا سرخپوستان خود را نسل کشی کرد. سیاه پوستان را معامله و به بردگی گرفت و بی شرمانه به کشورهای دیگر حمله و در امور آنها دخالت کرد. شواهد مستدلی هم در زمینه جنایت های مختلف آمریکا وجود دارد.

مسلمانان سراسر دنیا مدتهاست گرفتار آمریکا هستند

سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص توضیح داد: همانطور که واقعیت نشان داده است، توطئه های شرورانه آمریکا در اختلاف افکنی، تأثیری بر کشورهای مسلمان ندارد. آمریکا در حال سرپوش گذاشتن بر سوابق تأسف بار خود در خصوص رفتار با مسلمانان است. از سال 2001 به این سو، ایالات متحده عملیات نظامی را در بیش از 80 کشور تحت عنوان مبارزه با تروریسم شروع کرد و به واسطه آن بیش از 800 هزار نفر از جمله 330 هزار غیرنظامی جان خود را از دست داده اند. ایالات متحده با استناد به یک لوله آزمایش حاوی پودر لباسشویی و یک فیلم، آشکارا به کشورهای مستقل از جمله عراق و سوریه حمله کرد و باعث کشته شدن شدن ده ها هزار غیرنظامی و بی خانمان شدن میلیون ها نفر شد.

ژائو لیجیان در ادامه اضافه کرد: آیا آمریکا اینگونه به مسلمانان بها می دهد؟ چرا ایالات متحده فقط نسبت به مسلمانان در سین کیانگ نگران است؟ مسلمانان سراسر دنیا مدتهاست که گرفتار ایالات متحده هستند و این کشور به هیچ وجه به مسلمانان اهمیت نمی دهد و سعی دارد عصبانیت جامعه مسلمانان را از خود دور کند.

این در حالیست که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا پیشتر و در اقدامی عوام فریبانه شروع ماه مبارک رمضان را به مسلمانان تبریک گفته بود!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 11238

به "مسلمانان سراسر دنیا مدتهاست گرفتار آمریکا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمانان سراسر دنیا مدتهاست گرفتار آمریکا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید