مدل های جدید اتاق بازی کودک در خانه با طراحی جدید و خلاقانه

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یکی از سخت ترین کارهای هر پدر و مادری، سرگرم نگه داشتن فرزند کوچکشان در خانه است، خصوصا در شرایط بحرانی که هم اکنون در آن هستیم. اتاق بازی کودک در خانه راه حلی مناسب برای مشغول کردن بچه ها در خانه و دور نگه داشتن آنها از فضای بیرون است. البته اتاق بازی فقط در شرایط قرنطینه بدرد نمی خورد، اگر کودکی دارید که از سر کنجکاوی تمام وسایل منزل را بهم می ریزد یا دائما تقاضای بیرون رفتن دارد، با طراحی یک اتاق بازی هوشمندانه، خواهید دید که چگونه فرزندتان هر روز به محل بازی خود رفته و کارش را از جایی که رها نموده بود آغاز می نماید. در این پست با تعدادی ایده جالب و خلاقانه در طراحی اتاق بازی کودک آشنا خواهید شد که در کوچک ترین فضاها نیز قابل اجرا هستند.

مدل های جدید اتاق بازی کودک در خانه با طراحی جدید و خلاقانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در بسیاری از کشورهای جهان، قرنطینه اجباری لحاظ شده تا مردم با دور بودن از اجتماع جان خود و عزیزانشان را در خطر نیاندازند. در چنین شرایطی معمولا فرزندان بخاطر روحیه شان بسیار اذیت خواهند شد، خصوصا آنهایی که در خانه های آپارتمانی زندگی می نمایند. همانطور که در بالا اشاره کردم هوشمندانه ترین راهکار، طراحی اتاق بازی کودک در خانه یا خیلی ساده تر، طراحی یک فضای بازی تعیین برای بچه ها است. با این کار نه تنها منزل تان مرتب خواهد ماند بلکه فرزندتان نیز در خانه ماندن را به بیرون رفتن ترجیح می دهد.

لیست قیمت 41 مدل بهترین بازی آموزشی در بازار + خرید

اولین کاری که باید انجام بدهید، پیدا کردن فضایی مناسب برای طراحی اتاق یا محدوده بازی کودک است. مثلا فضاهایی مانند زیرپله در خانه های دوبلکس، گوشه راهرو یا کنار آشپزخانه می تواند مکان مناسبی برای این کار باشد. بطور کلی توصیه می گردد فضاهایی را برای اتاق بازی انتخاب کنید که همواره در دیدتان باشند چرا که برای امنیت بیشتر بچه ها، بهتر است هنگام بازی نیز نیم نگاهی به آنها داشته باشید. به همین خاطر مکان هایی نزدیک آشپزخانه یا اتاق کار می تواند بهترین جا برای طراحی اتاق بازی کودک در خانه هستند.

وقتی برای اتاق بازی از وسایل مناسب و مفید بهره ببرید، تقریبا هر گوشه ای از خانه را می گردد به اتاق بازی تبدیل کرد، حتی کوچکترین فضاها. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، یکی از بهترین وسایل بازی برای بچه ها، خرید چادرهای خیمه ای مخصوص بچه ها است، این چادرها با چادرهای مسافرتی فرق دارند و نباید با آنها اشتباه گرفته شوند. چادرهای خیمه ای مانند آنچه در زمان قدیم استفاده میشده، نزد بچه ها محبوب تر خواهد بود. با این چادرها آنها احساس مالکیت بروی یک فضای خصوصی دارند و به همین دلیل جهانی جدید خود را درون آن خلق خواهند کرد. خوبی این چادرها این است که حتما احتیاج نیست آنرا خریداری کنید، خودتان هم می توانید چنین چادرهایی را با یک سری لوازم ساده بسازید.

39 مدل استیکر اتاق کودک، دخترانه و پسرانه + خرید اینترنتی

در کنار چادر بازی کودک، اضافه کردن وسایل دیگر، مثل چند عدد کوسن، یک قالیچه شاد و کوچک، یک میز و جایگاه کوچک مناسب قد کودک و یا یک عدد تخته وایت برد می تواند به معنای واقعی کلمه بهترین اتاق بازی کودک در خانه را ایجاد کند. به احتمال زیاد چنین چیزهایی را در خانه خود یا انباری اقوام پیدا خواهید کرد. اگر هم نه، این لوازم را با قیمت مناسبی می گردد از اینترنت یا بازار تهیه کرد. اتاق بازی حتما نباید پر از اسباب بازی های گران قیمت باشد تا کودک را سرگرم کند، چنین وسایلی که تهیه آنها حتی در شرایط قرنطینه نیز بسیار آسان است، بچه ها را برای ساعت ها در جهانی خیالی شان غرق خواهد نمود.

اگر می خواهید یک اتاق بازی مستقل داشته باشید، باید همانقدر که به زیبایی و دسترسی آسان وسایل اهمیت می دهید، ایمنی، راحتی و کارایی اتاق را نیز در نظر بگیرید. اتاق بازی کودک در خانه، حتما باید شامل مقدار زیادی سبد، سطل یا کشو باشد تا بتواند تمام اسباب بازی های کودک را نگهدارد. قرار دادن یک جایگاه را مبل راحتی در اتاق بازی می تواند فضای بازی بچه ها را شیرین تر کند. اگر توان هزینه اش دارید، استفاده از کاغذ دیواری طرح دار یا نقاشی دیوار با اشکال کارتونی می تواند زمینه عالی در اتاق بازی کودک ایجاد کند. اگر هم نمی توانید هزینه کنید، قرار دادن یک تخته وایتبرد یا تخته گچی در اتاق کار بسیار مناسبی خواهد بود. با این کار بچه ها ترغیب پرورش استعدادهای نهفته شان می شوند.

قیمت 39 مدل بازی ساختنی آموزشی و فکری + خرید

رنگ در انتخاب وسایل مقوله ای بسیار مهم است، سعی کنید، رنگ ها وسایل بازی را مطابق سلیقه کودک انتخاب کنید، و در گوشه و کنار، تعدادی لوازم با رنگ های شادی که خودتان می پسندید نیز اضافه کنید. داشتن اتاقی رنگارنگ، یکی از راه های جذب کودک به اتاق بازی و داشتن لحظاتی شاد است. البته قبل انتخاب رنگ ها بهتر است مطالعه ای درباره نحوه تاثیر رنگ ها بروی خلق و خوی کودک نیز داشته باشید تا همه چیز مناسب روحیه کودک انتخاب گردد. بعضی ترکیب رنگ ها ممکن است تاثیر منفی بروی ذهن کودک نیز بگذارند. پس در این مورد خیلی حساس باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4230

به "مدل های جدید اتاق بازی کودک در خانه با طراحی جدید و خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید اتاق بازی کودک در خانه با طراحی جدید و خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید